Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Οι τεχνικές πλοήγησης και στήριξης στα σιτ ιν.
#34
Θα ακουμπήσουμε,  με τακτ,  απόψε το κερασάκι στην τούρτα και θα φύγουμε για κουπί…
Είναι η πρώτη φορά μάλιστα που θα πέσουν και λίγοι αριθμοί,  για να μην αφεθεί ούτε το παραμικρότερο ίχνος αμφιβολίας.
Η μαθηματική επεξεργασία αποδείχνει  -λοιπόν-  ότι η ευστάθεια στα καγιάκ αυξομειώνεται  -σε όλες τις καταστάσεις-  σύμφωνα με την τρίτη δύναμη,  τον κύβο,  του περίφημου μέσου πλάτους στο ίσαλο επίπεδο. 
Αντιλαμβάνεστε τι σημαίνει τρίτη δύναμη;  Αν το μέσο πλάτος διπλασιαστεί,  η ευστάθεια που θα νιώθει ο αναβάτης οκταπλασιάζεται! 
Η Θεά Φύση δείχνεται απλόχερα γενναιόδωρη απέναντι στους καγιάκερς…
Ε,  καλά,  ρε Ορμάνογλου,  θα μου πει κανένας σας,  εντάξει,  οι καγιάκερς είμαστε ολιγαρκείς χαρακτήρες,  δεν χρειαζόμαστε,  δα,  να οκταπλασιάσουμε την ευστάθεια για να νιώσουμε ευχάριστα…
Τι θα πείραζε όμως  -επιτέλους-  αν τσοντάραμε από μισή σπιθαμή πολυαιθυλένιο ο καθένας στις μπάντες των σκαφών μας,  να λυτρωθούμε από αυτή την παράλογη φροντίδα της ισορροπίας  -που έχει πονοκεφαλιάσει τον dimkatso-  και να προστατεύουμε τη σπονδυλική μας στήλη  -που έχει προβληματίσει  τον Dan ;;;
Πειράζει και παραπειράζει,  γιατί η θάλασσα δεν είναι πάντα παιδική χαρά,  για να περιφέρεται ο καγιάκερ ταΐζοντας ανέμελος τα περιστέρια και τις πάπιες,  μεταμορφώνεται απροειδοποίητα σε κακόφημη συνοικία,  όπου οι συμμορίες των κυμάτων παραμονεύουν να του πάρουν το πορτοφόλι!
Και σαν προαιώνιοι ταξιδευτές,  που έχουν γυρίσει τον κόσμο πολλές φορές,  κατέχουν άριστα τις ανατολικές πολεμικές τέχνες και ξέρουν να κατατροπώνουν με γυμνά χέρια,  αξιοποιώντας αριστοτεχνικά την ίδια τη δύναμη του αντιπάλου τους…
Και το πλάτος,  γίνεται  -ακριβώς-  ο μοχλός που χρησιμοποιεί το κύμα για να μας ανατρέπει... !
Δείτε με αριθμούς πως λειτουργεί η τρίτη δύναμη,  από την οπτική του κύματος.
Ένα στενό περιηγητικό θαλάσσιο καγιάκ με πλάτος 21΄΄  μπορεί κάλλιστα να καταγράφει μέσο πλάτος στο ίσαλο επίπεδο 15΄΄ ή και λιγότερο.  Αν προστεθεί  1΄΄,  η συνολική ενέργεια που αποθέτει ένα δεδομένο κύμα στη γάστρα αυξάνεται ήδη σχεδόν κατά 25%,  αν προστεθούν 2΄΄ κατά 45%  και αν προστεθούν 3΄΄  κατά 75%.  Στην τέταρτη μόλις ίντσα περνάει κιόλας τον διπλασιασμό !
Πόσο μακριά μπορεί να ταξιδέψει άραγε αυτή η βαλίτσα ;;;
Με στενό,  «ασταθές»,  σκαρί,  ο καγιάκερ καλείται να παλεύει έναν αντίπαλο στην κατηγορία του,  στα κιλά του,  και με καλή τεχνική να διατηρεί βάσιμες προοπτικές επιτυχίας,  ακόμα και στα ανεβασμένα μποφόρια.  Στα φαρδύτερα σκάφη θα χρειαζόταν εκεί η ραχοκοκαλιά ενός Άτλαντα,  του κοινού θνητού το αφρισμένο κύμα θα τη θερίσει,  σαν την καλαμιά το δρεπάνι.
Τα απαιτητικά θαλασσινά καγιάκ σχεδιάζονται να έχουν πάντα φτωχή αρχική ευστάθεια και πλουσιοπάροχη δευτερεύουσα,  αλλά στα κορυφαία των κορυφαίων,  στα απολύτως καθαρόαιμα,  περικόπτεται δραστικά και αυτή ακόμα η τελική σταθερότητα !!!
Ευχαριστώ για την Ιώβεια υπομονή και εύχομαι καλό καλοκαίρι σε όλους μας.
Reply


Messages In This Thread
Απ: Οι τεχνικές πλοήγησης και στήριξης στα σιτ ιν. - by giorgos ormanoglou - 08-06-2012, 05:05 PM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)