Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
γνωμη και πληροφοριες για καγιακ-μινι ιστιοπλοικο
#1
καλησπερα σε ολους.ηθελα την γνωμη των πιο εμπειρων εδω καθως δεν εχω σχετικη εμπειρια. ενδιαφερομαι για ενα καγιακ με χρηση στη θαλασσα, χειμωνα καλοκαιρι στο Μεσσηνιακο κολπο και περιξ. λογω των αποστασεων, το οτι σιγουρα δε θα πηγαινω μονος αλλα και το οτι τακτικα θα φορτωνω και τα παιδια για καμια βολτα καταληγω σε διθεσιο..ως λατρης του windsurf αλλα και λογω ευκολιας θελω και πανι. κατεληξα λοιπον στο https://www.hobie.com/kayaks/mirage-tandem-island/. η τιμη χωρις τρειλερ ειναι στα 8500€.
οι αποριες που εχω ειναι οι εξης:
α) αξιζει τα χρηματα του?επειδη εχω τη δυνατοτητα ν το αγορασω απο εξωτερικο χωρις φπα(-1000 περιιπου), αν οντως το παρω απεξω εχω θεμα οταν θα ερθω Ελλαδα?
β)ειναι 5.65μ. σε ερωτηση μου στο λιμεναρχειο Καλαματας μου ειπαν ολα τα σκαφη πανω απο 2.5 μ χρειαζονται εγγραφη στο ΒΕΜΣ. υπαρχει περιπτωση να επιβαρυνθω με φορολογια λογω του μηκους >5μ?
γ)υπαρχει καποιο παρεμφερες αξιοπιστο που μπορω ν δω?
ευχαρισω εκ των προτερων
Reply
#2
- Για αγορά από χώρα Ευρωπαϊκής Ένωσης είσαι okay. Εκτός ΕΕ έχεις επιπλέον ΦΠΑ και τέλη εκτελωνισμού. Εκτός ΕΕ αλλά εντός Ευρωπαϊκού οικονομικού χώρου πληρώνεις ΦΠΑ αλλά νομίζω ότι γλυτώνεις τα τέλη εκτελωνισμού.

- Σύμφωνα με τον γενικό κανονισμό λιμένα “τα ΚΑΝΟ και ΚΑΥΑΚ είναι σκάφη πλάτους γάστρας μικρότερου των 1,1 μέτρων, αιχμηρής απόληξης στα δύο άκρα, κινούμενα με ειδικό ασκάρμωτο κουπί και μη διαθέτοντα, για την κίνησή τους, μόνιμη θέση για έχμαση μηχανής, ούτε περισσότερα από ένα κουπί ανά επιβάτη, ούτε πανιά» και δεν χρειάζονται εγγραφή σε ΒΕΜΣ.

Το πανί στα Hobie χαλάει τη συνταγή, οπότε μάλλον μπορούν να τα θεωρήσουν “catamaran” ή “ιστιοπλοϊκές λέμβους” και να σου ζητήσουν εγγραφή σε ΒΕΜΣ. Σε αυτή τη περίπτωση, συγχαρητήρια, το σκάφος σου απόκτησε υπόσταση για το Ελληνικό δημόσιο...

- Έχω την εντύπωση ότι ακόμα και με εγγραφή σε ΒΕΜΣ δεν δημιουργούνται φορολογικές υποχρεώσεις (τεκμήρια / φόροι πολυτελούς διαβίωσης):
Τα τεκμήρια διαβίωσης (Νόμος 4172/2013 ΦΕΚ 167/Α/2013, άρθρο 31) υπολογίζονται για 
“αα) Για μηχανοκίνητα σκάφη ανοικτού τύπου, ταχύπλοα και μη ....κλπ”
“ββ) Για ιστιοφόρα ή μηχανοκίνητα ή μικτά σκάφη με χώρο ενδιαίτησης,...κλπ.”
Δεν είναι μηχανοκίνητο, δεν έχει “χώρο ενδιαίτησης”, άρα δεν έχει τεκμήριο. Οπότε δεν έχει και φόρο πολυτελούς διαβίωσης, που υπολογίζεται σαν ποσοστό πάνω στο τεκμήριο διαβίωσης (νόμος4334/2015). Καλού κακού, ρώτα και κανένα λογιστή. Tongue :-X

- Σε λύση με πανί θα μπορούσες να κοιτάξεις για:
πτυσσόμενο καγιάκ με πανί
κιτ ιστιοφορίας για “κανονικό καγιάκ”
ιδιοκατασκευές / πατέντες

Reply
#3
Σε λίγο καιρό και με τη βοήθεια της τύχης θα είναι έτοιμο και διαθέσιμο εμπορικά, κιτ ιστιοπλοΐας για καγιάκ, σε απίστευτη ποιότητα κατασκευής και χαμηλή τιμή. Τα πρώτα τεσταρίσματα έγιναν και πάει σφαίρα και κυρίως απροβλημάτιστα.....

Σύντομα τα νεότερα.


Ανδρέας
Reply
#4
περιμένουμε  Wink Smile Smile
Reply
#5
Ανδρέα σε sit on top θα μπαίνει μόνο ή και σε sit in; Αν μπορείς να στείλεις φωτογραφίες από το πως στηρίζεται στο καγιάκ θα βοηθούσε πολύ.

Ευχαριστώ
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#6
Στέλιο προς το παρόν κατασκευάζεται το κιτ για sit on top. Ευελπιστώ στη συνέχεια να μπορέσουμε να σχεδιάσουμε και να κατασκευάσουμε ένα για sit in.
Γνώμονας πάντα είναι να μην χάσει το καγιάκ τον χαρακτήρα του και απλά να μετατρέπεται σε ιστιοπλοϊκό με το μίνιμουμ των παρεμβάσεων.
Reply
#7
Ένα βιντεάκι από τις δοκιμές του πρωτότυπου. Το τελικό προϊόν θα είναι πολύ διαφορετικό αλλά θα στηρίζεται στις βασικές αρχές του πρωτότυπου όσον αφορά την στήριξη και διάταξη των πλωτήρων την κατανομή των δυνάμεων στο σκάφος, leeboard και πηδάλιο, mast base και η συμπεριφορά του. Όλα τα επιμέρους τμήματα του κιτ, θα γίνουν σε μηχανήματα CNC και laser και τα πανιά (μαΐστρα και φλόκος furling) σε κορυφαίο ιστιοραφείο, προσαρμοσμένα στο κάθε σκάφος χωριστά. Οι πλωτήρες, το leeboard και το πηδάλιο (λεπίδα) θα είναι composite με carbon fiber, kevlar ή fiberglass (ανάλογα με το σκάφος και τον χρήστη). Η κατασκευή τους θα γίνει με I.V.I. (Intelligent Vacuum Infusion) για απίστευτες μηχανικές ιδιότητες και ελάχιστο βάρος και θα είναι η πρώτη φορά που θα εφαρμοστεί στην Ελλάδα. Οι στηρίξεις των amas όπως φαίνεται και στο video είναι με ιμάντες για να μην υπάρχει μόνιμη υποδομή στο σκάφος και να είναι bolt on.

https://www.youtube.com/watch?v=nlLD7HQs...0022T&t=0s
Reply


Bookmarks

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)