Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Κατασκευή θαλάσσιου καγιάκ
#21
Θαναση , το βαρος ειναι μετριμενο με καθισμα , πλατη , αλλα δεν εχω ακομη ανοιξει ταμπουκι , γιατι μεχρι τωρα δεν το χρειαστικα . Αν πραγματοποιησω το φετινο σχεδιο για καθοδο με παρεα μεχρι περιοχη Βολου παραλια - παραλια θα γινει κι αυτο . Εδω ομως μια που το'φερε η κουβεντα θα θελα να αναφερω και κατι αλλο . Σχετικα με το καθισμα . Θυμασε περιση σε ειχα ρωτησει μηπως εχεις βρει καπου να προμυθευτουμε minicell foam ; Μου απαντησες αρνητικα και οπου κι αν εψαξα δεν βρηκα τιποτα . Ρωτησα λοιπον στο kayakforum μηπως υπαρχει κατι στην Ευρωπη εστω με αλλο ονομα που να πουλιετε λιανικη . Και ενα μελος μου εδωσε την λυση . Ανεφερε οτι προκειτε για το ιδιο υλικο μ'αυτο που φτιαχνουν τα " σκληρα " στρωματα tatami στα γυμναστηρια . Πηγα λοιπον πηρα ενα κοματι 1x1 m παχος 2,5 cm ( βρηκα μαγαζι με αθλιτικα στην Κατερινη - υπαρχουν και Σαλονικη ) με κοστος 20 ευρο και εφτιαξα καθισμα και πλατη και μου μεινε και υλικο για το επομενο (!!!!!!.....) . Παραθετω  δυο τρεις φωτο ...


Attached Files
.jpg   DSC01423[1].JPG (Size: 3.14 MB / Downloads: 46)
.jpg   DSC01424[1].JPG (Size: 3.5 MB / Downloads: 36)
.jpg   DSC01425[1].JPG (Size: 3.59 MB / Downloads: 40)
Reply
#22
Sorry , ξεχαστηκα και δεν ανεφερα για την ταχυτητα . Με το Chesapeake παω με μια μεση 5 εως 6 km/h αναλογα με κυμα , αερα κ.λ.π. Με το Shrike η ταχυτητα ανεβαινει στα 7 εως 8 km/h . Φανταζομαι ομως τα νουμερα ειναι απολυτως σχετικα και σχετιζονται απολυτα και με την φυσικη κατασταση ( δεν εχω πολυ παραπονο ) , την τεχνικη ( απολυτως αυτοδιδακτος - οτι μαζεψα απο διαδυκτυο ) , την υληκια ( αχ-αχ-αχ... ) κ.α.
Reply
#23
Τα στρωματάκια γυμναστηρίου είναι μια λύση την οποία εφάρμοσα σε διάφορα knee pads και επενδύσεις σε σχάρες που δοκίμαζα κατά καιρούς. Επίσης φθηνά υποστρώματα για καμπιγκ το υλικό των οποίων ήταν μικρότερης πυκνότητας(και αντοχής) από τα στρώματα γυμναστηρίου.
Για να "σκάψεις" όμως  κάθισμα πρέπει να κολλήσεις 2-3-4 στρώσεις, να πετύχεις πάχος περίπου στα 8 εκ. και ν΄αρχίσεις τη μορφοποίηση. Το πρόβλημα είναι η βενζινόκολλα γιατί, λογικά, θα κολλάει στο παντελόνι. Εαν βεβαια επενδυσεις με νεοπρεν το προβλημα λυνεται.

Ότπως και να΄χει είναι μια λύση. Στις φωτο που ανεβάζεςι όμως, δε βλέπω κάτι ανάλογο. Παρεπιπτώντος, τα σκάφάκια σου είναι πανέμορφα. Δύσκολα θα τα ΄βαζα στο νερό Smile

Εάν θυμάμαι καλά, ο Στέλιος είχε αναφέρει στο πιαρελθόν ότι εμπορευόταν κομμάτι minicell foam. Εάν θέλεις ρώτησέ τον. Εγώ πιστεύω ότι θα βγάλω ένα καθισματάκι για το Παξ από το κομμάτι που είχα αγοράσει... κάποτε.

Τα 7-8 χιλ/ωρα cruising που αναφέρεις εκτιμώ ότι είναι καλή ταχύτητα για τα σκάφη που χειριζόμαστε. Είναι οι ταχύτητες που κινούμαι με το υπάρχον σκαφάκι μου. Φυσικά και τα νουμερα έχουν να κάνουν με πολλούς παράγοντες.
Reply
#24
letasos, το υλικό που έχεις δεν είναι όπως το κανονικό minicell foam, έχει μεγάλη διαφορά αν το δεις από κοντά.
Η τιμή χονδρικής που το παίρνω είναι πολύ ακριβότερη από την τιμή που το αγόρασες οπότε και η τιμή μόνο φανερώνει αυτό.
Είχα φάει 1 χρόνο να ψάχνω να βρω από που θα προμηθευτώ σε κάτι παλιές κατασκευές που έκανα και ήταν αδύνατο να βρω στην Ελλάδα. Εκτός Ελλάδας έστελναν είτε ένα μεγάλο κομμάτι (τεράστιο κόστος - 180+ ευρώ) είτε έτοιμο κάθισμα από Αμερική.

Τελικώς μου στέλνουν κάποιες από τις εταιρίες που εισάγω σε μεγάλα κομμάτια και κατόπιν φτιάχνω τα καθίσματα. Ενίοτε αγοράζω και έτοιμα καθίσματα απευθείας από τον κατασκευαστή μιας και το κόστος δεν είναι μεγάλο. 50€ κοστίζει ένα foam κάθισμα και είναι τέλεια φτιαγμένο. Αν θέλεις να σου στείλω φωτογραφίες να δεις, έχω foam seat σε όλα τα πολυεστερικά μου καγιάκ.

Επίσης άσχετο αλλά μιας και το πρόσεξα λέω να στο αναφέρω. Στα καγιάκ που έχεις φτιάξει το backrest είναι πολύ λάθος τοποθετημένο/φτιαγμένο. Πρέπει να έχει απόσταση από το cockpit τόσή ώστε να μπορείς να "τεντωθείς" χωρίς να βρίσκει η μέση σου στο cockpit. Αυτό ισχύει και για το roll ειδάλλως θα πρέπει να κάνεις μόνο c-to-c.

Η λύση είναι να έχεις ένα backrest με ιμάντα πιασμένο από 2 σημεία αριστερά-δεξιά και άλλα 2 πίσω από αυτό. Έτσι και πάνω να κάθεσαι δεν παθαίνει τίποτα και έχεις καλύτερη υποστήριξη άσε δε που δεν σπάει σε ασκήσεις διάσωσης. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αν μου δώσεις το καγιάκ σου μερικές ώρες και κάνω ασκήσεις διάσωσης θα σπάσει/ξεκολλήσει έτσι όπως είναι φτιαγμένο.

Στα λέω από εμπειρία ατελείωτων ωρών παραμετροποίησης κόκπιτ. Με τον τρόπο που σου αναφέρω κυκλοφορεί και καλύτερα το αίμα γιατί δεν πιέζει σε ένα σταθερό σημείο.
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#25
Λοιπόν κύριοι: lazer cutter

Παραθέτω φωτό από τον Πόλεμο των Άστρων


Attached Files
.jpg   star trek.jpg (Size: 1.38 MB / Downloads: 18)
.jpg   star trek (1).jpg (Size: 801.62 KB / Downloads: 21)
.jpg   star trek (2).jpg (Size: 815.11 KB / Downloads: 14)
Reply
#26
:o :o :o :o  Απορώ γιατί μας μιλάς σε μας τούς κοινούς θνητούς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Smile Smile Smile Smile Big Grin Big Grin Wink Wink 8) 8)
    Δε μου λες παλικάρι μου, παίζεις με το πόνο μας????



Υ.Γ Λέγε γρήγορα πότε, που, και πόσα πρίν μας πάρουν χαμπάρι ...
  Πές μου οτι το πρόγραμα είναι ίδιο με αυτό που χρειάζεται το cnc? εεεε? λογικά μόνο το εγαλείο αλλάζει εεεε?
Μήπος είναι κοπή πλάσματος για μέταλα?!!!
Μήτσος.
Reply
#27
Τώρα που βλέπω οτι τσιμπαει, νομίζω ότι είναι η κατάλληλη ώρα για να υμνήσουμε τη δημιουργικότητα του μάστορα, τη μαεστρία των δακτύλων, το ριζοσπαστικό πνεύμα και την απαραμιλλη ικανότητα σύνθεσης ... Ε!

........Το πράμα κόβει με διάκενο 0.2 χιλιοστά. Το οδηγάει το ίδιο πρόγραμμα με το cnc. Το κόστος κοπής των φύλλων του πατου, των πλαινων, bulckheads , χονδροειδης κοπη των ντεκ και τα puzzle joint(αντιγραφή από διαδίκτυο),  45€. Η μονη ανησυχία που έχω, αφορά την συγκόλληση. Ή ακτίνα καιει το ξύλο στη διαδρομη που κανει. Πιθανόν να το γυαλοχαρταρω. Μπορούσε, λέει να μου ανοίξει και τις τρύπες για τα συρματακια αλλά δεν δέχτηκα. Είπα να κάνω κι εγώ καμία δουλειά.
.......Νεα ηθη. Ή επανάσταση των μηχανών......

Δεν ξέρω τι είναι η κοπή πλάσματος. Με δεδομένο ότι αντίστοιχο μηχάνημα έχει εργοστάσιο αλουμινίου της περιοχής, είναι πολύ πιθανό.
Reply
#28
Thanassis. 45 € είναι τζάμπα σε σχέση  με την δουλεία που γλυτώνεις  Άσε που το αποτέλεσμα θα ναι τέλειο ,

Ερωτηση
.Δεν φαίνεται το κάψιμο του ξύλου , όταν κάνεις την ένωση ??

σε όσα laser cut κομμάτια έχω δει .οι άκρες του ξύλου έχουν αλλάξει χρώμα .


ΥΣ. το πλάσμα ειναι για μέταλλα και δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε ξύλο , εκτός αν θέλουμε κάρβουνο . :-)
Reply
#29
(03-22-2016, 07:22 PM)letasos link Wrote: Θ Παραθετω  δυο τρεις φωτο ...

Πολύ όμορφα τα σκάφη σου . Μπράβο .
Reply
#30
(03-24-2016, 03:20 PM)paxjohn link Wrote: Ερωτηση
.Δεν φαίνεται το κάψιμο του ξύλου , όταν κάνεις την ένωση ??
σε όσα laser cut κομμάτια έχω δει .οι άκρες του ξύλου έχουν αλλάξει χρώμα .

Το κάψιμο είναι στο σόκορο, δε φαίνεται στην επιφάνεια. Το ξύλο δεν καρβουνιάζει, απλά μαυρίζει. Σύμφωνα με τον Παναγιώτη(ο...χειριστής), το υλικό δεν καίγεται αλλά εξαερώνεται. Ανάλογα με το υλικό που κόβει ρυθμίζει τον αέρα. Στο πλέξιγκλας λχ μου ανέφερε ότι χρησιμοποιεί υψηλή "ενέργεια" (όπερ σημαίνει δι εμέ θερμοκρασία), αργή ταχύτητα και μεγάλη πίεση αέρα με άλλο μπέκ, διαφορετικού στροβιλισμού για να γίνονται διάφανες οι επιφάνειες κοπής. Σε μέταλλο αλλάζει μπέκ και προσθέτει οξυγόνου από φιάλη(στο μηχ/μα όχι στο χειριστή ;D). Σύμφωνα με τον ίδιο, έχουν δοκιμάσει πάμπολλες ενώσεις με απλές ξυλόκολλες και δέν είχαν ποτέ πρόβλημα. Βέβαια αναφερόταν σε  διακοσμητικές εφαρμογές οι οποίες όμως γινόταν "πρόσωπο", όχι σκαρφ ή παζλ.
Το παζλ που βγάλαμε έχει 5 εκ. πλάτος, υπερβαίνοντας και τον κανόνα 1/8 του σκάρφ. Έχει ένα πολύ μικρό τζόγο όταν το ενώνεις αλλά μιλάμε για μήκος φύλλων περί τα 6 μέτρα. Με το γέμισμα με την πολυεστερική κόλλα θα ΄μαστε ΟΚ. Παρεμπιπτόντως αυτό το σκαφάκι θα το επενδύσω με πολυεστέρα, όχι εποξικά.
Anyway που λέν κ οι φίλοι μας οι Άγγλοι, εγώ θα τις γυαλοχαρτάρω τις επιφάνεις για να μου φύγει απ΄το μυαλό.
Reply


Bookmarks

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)