Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Χειροποίητα skin-on frame
#11
(11-02-2012, 09:51 AM)thanassis link Wrote: http://www.artvali.gr/

Ο Βασίλης ο Λιάκος είναι ο GURU των παραδοσιακών kayak στην Ελλάδα τόσο στην κατασκευή όσο και στην χρήση τους.
Έχει γράψει και το μοναδικό βιβλίο για kayak στα Ελληνικά απ΄ όσο γνωρίζω.   
Reply
#12
(11-02-2012, 06:29 AM)thanassis link Wrote: ....τον οποίο είχα μελετήσει πρίν καιρό, δελεαζόμενος από το skin/φουσκωτό, ορμώμενος και πάλι από το χαμηλό βάρος που ανακοίνωνε (11 κιλά). Δέν έχω βρεί σχέδιό του όμως, με σκληρή γάστρα. Όπως και νά ΄χει πάντως, με δεδομένο σύμφωνα με την άποψη σου, ότι δύσκολα θα κατεβώ από τα 20 κιλά, θα προτιμήσω τη γνωστή μέθοδο με το κόντρα πλακέ όπου έχω αποκτήσει και εμπειρία.

Το συγκεκριμένο σχέδιο είναι ένα υβρίδιο ανάμεσα σε φουσκωτό και SOF. Δεν έχει πλήρη σκελετό παρά μόνο τα κομάτια που χρειάζονται για να διατηρήσει τα φουσκωτά τμήματα στη θέση τους, και να πετύχει την ακαμψία που δεν έχουν τα καθαρόαιμα φουσκωτά.
Δεν είναι άσχημη ιδέα και σίγουρα θα είναι ελαφρύτερο από ένα τυπικό SOF.

Κάτι παρόμoιο κάνουν και οι Γερμανοί της Nortik στο skubi1 και ανακοινώνουν 9kg βάρος στα 3,20μ μήκος. Δες το στο βίντεο

nortik scubi Faltboot Luftboot Hybride

Έχω ένα φουσκωτό της πλάκας που σκέφτομαι να "αξοιοποιήσω" με αυτό τον τρόπο, παίρνοντας τους πλευρικούς φουσκωτούς κυλίνδρους και βάζοντάς τους σε skin με τον αντίστοιχο σκελετό.

Για τη μέθοδο με το κόντρα πλακέ που λες έχεις κανένα link με οδηγίες ή περιγραφή για να πάρω μια ιδέα;
Reply
#13
Profanos parexigithike I anafora mou. H methodos pou anefera einai I gnosti "stitch and glue". O pio efkolos tropos gia kataskevi mikron skafon. Boreis na pareis mia idea ean psaxeis sto internet. Den boro na fantasto omos syndiasmo tous. Isos mono me skeleto.
Reply
#14
Παιδιά ρίξτε μια ματιά εδώ: http://rollordrown.com/ Έχει κάποια ενδιαφέρωντα stich & glue kayaks.
Reply
#15
Απ΄ότι διαβάζουμε ωραίο σκάφος και απλό στην κατασκευή. Έχω πινακοποιήσει σε Excel τα offsets σε μετρικό σύστημα. Άν τα χρειασθεί κανείς με ενημερώνει.

Ώς συμβάν και μόνο η αναφορά η οποία μου έκανε εντύπωση: το σχεδιαστή (το σκάφος του)τον δάγκωσε λευκός καρχαρίας όταν κωπηλατούσε και τον...έφτυσε ;D ;D ;D. Αναζήτησε φωτό στο internter με τις τρύπες στο σκάφος. 
Reply
#16
(11-02-2012, 01:44 PM)ghostdog link Wrote: Κάτι παρόμoιο κάνουν και οι Γερμανοί της Nortik στο skubi1 και ανακοινώνουν 9kg βάρος στα 3,20μ μήκος. Δες το στο βίντεο

Φαντάζομαι έχετε δει τις εντυπώσεις μου απο αυτό το σκάφος . Επαναλαμβάνω το λίνκ για διευκόλυνση.
http://www.sea-kayak.gr/index.php/topic,...tml#msg397

Reply
#17
(11-01-2012, 10:40 PM)ghostdog link Wrote: thanassis:
Από την μέχρι τώρα έρευνα στα skin-on-frame νομίζω πως δύσκολα θα πέσεις κάτω από τα 20 κιλά για σκάφος 5+ μέτρων.
Ίσως με αλουμινένιο σκελετό και ελαφρύ (βλέπε ακριβό) nylon skin.

Το δικό μου είναι πτυσόμενο του εμπορίου με μήκος 5μ, αλουμινένιο σκελετό, γάστρα από hypalon και deck από nylon και είναι στα 20 κιλά μαζί με τo κάθισμα.

Το PVC δεν θεωρείται ελαφρύ υλικό. Είναι όμως φτηνό και εύκολο να το βρείς.

isserfik:
Η κατασκευή που περιγράφεις μου θυμίζει τη μέθοδο του Tom Yost ή κάνω λάθος;

Είχα κολλήσει λίγο με το βάρος των SOF – τα 20 κιλά για σκάφος 5+ μέτρων μου φαινόντουσαν πολλά. Τελικά πρέπει να είναι (και) θέμα συμβιβασμών – ο χαμηλός όγκος μπορεί να δώσει ένα αρκετά ελαφρύ σκάφος.
Το Sear Rover 2 του Tom Yost μου βγήκε στα 13,6 κιλά. Το κουβάλημα έξω από το νερό είναι …απολαυστικό (φόρτωμα σχεδόν με το ένα χέρι,  περπάτημα με το καγιάκ κάτω απ’ τη μασχάλη). Μέσα στο νερό είναι αυτό που λένε «μου κρατάει το ενδιαφέρον αμείωτο» ή σε απλά ελληνικά «τώρα θα γυρίσω ανάποδα». Υποθέτω ότι κάποια στιγμή θα το συνηθίσω...




Attached Files
.jpg   20150523_101345.jpg (Size: 2.05 MB / Downloads: 42)
.jpg   20150626_184038.jpg (Size: 2.5 MB / Downloads: 39)
.jpg   20150626_201001.jpg (Size: 1.44 MB / Downloads: 37)
.jpg   DSC00466.JPG (Size: 930.34 KB / Downloads: 44)
.jpg   DSC00467.JPG (Size: 1.21 MB / Downloads: 28)
Reply
#18
Τί πανί χρησιμοποίησες και από που το προμηθεύτηκες? Επίσης με τι υλικό το αδιαβροχοποίησες?

Μου κατέβηκε μια ιδέα προχθές, να φτιάξω τη γάστρα του Pax20 με κόντρα πλακέ και το ντέκ "ημι...SOF" Tongue, και μαζεύω πληροφορίες.
Reply
#19
(06-29-2015, 10:05 AM)thanassis link Wrote: Τί πανί χρησιμοποίησες και από που το προμηθεύτηκες? Επίσης με τι υλικό το αδιαβροχοποίησες?

Ύφασμα: 11.6oz (400gr/m2) polyester από τον Jeff Horton (www.kudzucraft.com).

Για αδιαβροχοποίηση: 1 χέρι teak oil, 1 χέρι ριπολίνη ξύλου όπου υπάρχει χρώμα και τέλος πέρασμα με coelan. Η ριπολίνη και το βερνίκι σε "ελαφριά" χέρια και γυαλοχάρτισμα ενδιάμεσα με 300αρι γυαλόχαρτο.  Σε άλλο καγιάκ έχω χρησιμοποιήσει μόνο ριπολίνη για ξύλο, φαίνεται να αντέχει κάνα χρόνο τώρα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.

(06-29-2015, 10:05 AM)thanassis link Wrote: Μου κατέβηκε μια ιδέα προχθές, να φτιάξω τη γάστρα του Pax20 με κόντρα πλακέ και το ντέκ "ημι...SOF" Tongue, και μαζεύω πληροφορίες.

Ενδιαφέρουσα ιδέα - αν δεν το έχεις δει ρίξε και μια ματιά στο build manual του Shrike (http://cnckayaks.com/shrike/). Ίσως ακολουθώντας παρόμοιο τρόπο κατασκευής και με ντεκ από ύφασμα (οτιδήποτε...pvc, τεντόπανο)??

Στο κάτω κάτω, αν δεν σου αρέσει αλλάζεις το ντεκ σε κόντρα πλακέ και τι είχες τι έχασες 8)
Reply
#20
Υπάρχει άραγε λόγος σε μία μικτή κατασκευή να είναι η γεφύρωση των κουπαστών εστω και ενα ελάχιστο ποιο ενοισχιμένες? Γιατί το λεω αυτό.Οταν σε μια σκληρή γάστρα δεν της δώσουμε την αντίστηχη ''αντιστήριξη'' στα σημεία κατα μήκος της κουπαστής(με κατάστρωμα) αυτή τότε δε θα έχει την τάση να μαζεύει ,αφού οι δυνάμεις μεταφέρονται εκεί?Δεν θα ζαρώνει το ύφασμα στο κατάστρωμα?
Απλες σκέψεις και προβληματισμοί.
Μήτσος.
Reply


Bookmarks

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)