Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σωστικα μεσα
#21
μπορει να φανει αστειο, αλλα μετα απο μια ανατροπη σε αποσταση περιπου 1χλμ απο την ακτη ,δεν μπορεσα να μπω στο σκαφος , και βγηκα εξω κολυμποντας και τραβοντας το με μεγαλο κυματισμο ,απο τοτε εχω στο πισω μερος βατραχοπεδιλα....
Reply
#22
(02-03-2012, 08:42 AM)john f link Wrote: μπορει να φανει αστειο, αλλα μετα απο μια ανατροπη σε αποσταση περιπου 1χλμ απο την ακτη ,δεν μπορεσα να μπω στο σκαφος , και βγηκα εξω κολυμποντας και τραβοντας το με μεγαλο κυματισμο ,απο τοτε εχω στο πισω μερος βατραχοπεδιλα....

Κανένα περιστατικό δεν πρέπει να φαίνεται αστείο πόσο μάλλον όταν έχει να κάνει με την ασφάλεια μας. Εγώ αυτό που είδα ότι βολεύει πολύ είναι να δέσεις το σκάφος με ένα σχοινί 2-3 μέτρα περίπου πάνω στο PFD σου και να κολυμπάς. Αυτό έχω δοκιμάσει και μπορώ να κολυμπάω άνετα και με τα δυο χέρια και να σέρνω το καγιάκ. Βέβαια το έκανα για μικρή απόσταση σχετικά για πρακτική.

Τα βατραχοπέδιλα που τα βάζεις; Μέσα στο κόκπιτ;
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#23
στο πισω μερος του σκαφους , πανω στο καπακι στου στεγανου δεμενα με ενα χταποδι μαζι με το δευτερο κουπι
Reply
#24
Τα βατραχοπεδιλα τ αεχω σκεφτει και εγω και λεω να τα βαζω μεσα στο κοκπιτ οχι μονο για να συρω το σκαφος αλλα και για να παω να το πιασω αν ανατραπω και χασω το σκαφος..οσον αφορα την προσδεση του σκαφους με σχοινι στο pfd δεν το συστηνω γιατι σε μια ανατροπη το σχοινι μπορει να μπλεχτει και ειτε να σε πνιξει ειτε να σε τραυματισει σοβαρα, οποτε καλυτερα να αποφευγεται τελειως..Επισης σκεφτομαι σοβαρα να καταργησω και το paddle leash για αυτο τον λογο και να προσαρμοσω ενα μικρο σκαρμο για να ακουμπαω το κουπι μου..
[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply
#25
(02-03-2012, 10:13 AM)Random link Wrote: ..οσον αφορα την προσδεση του σκαφους με σχοινι στο pfd δεν το συστηνω γιατι σε μια ανατροπη το σχοινι μπορει να μπλεχτει και ειτε να σε πνιξει ειτε να σε τραυματισει σοβαρα, οποτε καλυτερα να αποφευγεται τελειως...

Δεν το έχω μόνιμα κλιπαρισμένο! Μόνο όταν κάνω wet exit από το σκάφος απλά το βγάζω από το PFD μου και το κλιπάρω στα γρήγορα με ένα μικρό καραμπίνερ από το σκάφος. Έχω και το μαχαίρι στο PFD αν δεν μπορώ να το τραβήξω να το κόψω και να πάει στην ευχή του θεού Smile
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#26
To κορδόνι πρόσδεσης του κουπιού στο σκάφος είναι απαραίτητο, για πολλούς λόγους. Από τον πιο απλό, το να μπορέσεις να αφήσεις το κουπί στο νερό για να κάνεις μια δουλειά που απαιτεί χρησιμοποίηση και των δύο χεριών μέχρι το να μην το χάσεις, αν στο πάρει ο άερας π.χ. ή αν βρεθείς στο νερό.

Το κορδόνι σύνδεσης του κωπηλάτη με το σκάφος, συμφωνώ με τον Random ότι μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερα προβλήματα από αυτά που ενδεχομένως μπορεί να λύσει.

Τα πέδιλα είναι χρήσιμα και θα κάνουν μεγάλη διαφορά στην ώση αν χρειαστεί να κυνηγήσουμε το σκάφος σε φρεσκαρισμένο καιρό -από τα 7b και πάνω απομακρύνεται με ταχύτητα απλησίαστη για τον μέσο κολυμβητή-, για αυτό η καλύτερη ίσως τοποθέτηση είναι πάνω μας, ώστε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να τα έχουμε βάλει, αν προκύψει ανάγκη.
[Image: paimei.jpg]

What the sea wants, the sea will have. The 1.000nm Project.
Reply
#27
Eγω παιδια παντως θεωρωντας τον εαυτο μου ενα μεσο κολυμβητη πιστευω οτι φορωντας το pfd κ χωρις βατραχοπεδιλα ακομα και με 3 με 4bf δεν θα μπορεσω να πιασω το σκαφος αν μου φυγει οποτε θεωρω τα πεδιλα must..Ξερω μπορει να πειτε τοσα πολλα πραγματα να κουβαλαω μαζι μου? Μια φορα θα σου τυχει ομως... Wink
[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply
#28
(02-03-2012, 11:46 PM)Random link Wrote: Eγω παιδια παντως θεωρωντας τον εαυτο μου ενα μεσο κολυμβητη πιστευω οτι φορωντας το pfd κ χωρις βατραχοπεδιλα ακομα και με 3 με 4bf δεν θα μπορεσω να πιασω το σκαφος αν μου φυγει οποτε θεωρω τα πεδιλα must..Ξερω μπορει να πειτε τοσα πολλα πραγματα να κουβαλαω μαζι μου? Μια φορα θα σου τυχει ομως... Wink

Απορία...
Αν σου φύγει το σκάφος δέν θα έιναι τα πέδιλα μαζί του;...φαντάζομαι δέν τα φοράς όταν κωπηλετείς.
Reply
#29
Tα εχω στο πισω μερος του pfd, σταυρωτα με ενα κορδονι...Μπορει να μην ειναι πρακτικο αλλα σε expedition απαραιτητο..να τα φοραω μεσα στο κοκπιτ λιγο δυσκολο.. Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply
#30
(02-05-2012, 06:13 PM)Random link Wrote: Tα εχω στο πισω μερος του pfd, σταυρωτα με ενα κορδονι...Μπορει να μην ειναι πρακτικο αλλα σε expedition απαραιτητο..να τα φοραω μεσα στο κοκπιτ λιγο δυσκολο.. Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Εξυπνη τοποθέτηση!
Βεβαια για οσους, σαν εμένα έχουν συνηθίσει να ακουμπάνε την πλάτη, δέν ταιριάζει...

Πάντως, φοβάμαι ότι σε πραγματικές συνθήκες, θα είναι δύσκολο να τα χρησιμοποιήσεις για να πιάσεις το σκάφος...

Για να κάνουμε ενα υποθετικό σενάριο, πρέπει να έχει αρκετό αέρα και πιθανόν και κύμα, αφ ενός για να βρεθείς στο νερό και αφ ετέρου για να κινδυνέυεις να χωριστείς από το σκάφος.

Αν απλά τουμπάρεις, πρίν κάνεις wet exit, φροντίζεις να κρατας το σκάφος...
Βγαίνοντας συνήθως μπάινει νερό στό κόκπιτ οπότε το σκάφος βαραίνει και δέν ξεσέρνει τόσο.
Αν φοβάσαι μην σου φύγει κατα την διαδικασία αδειάσματος - επανεισόδου, ίσως έιναι καλύτερα να το δέσεις ( μετά την πτώση) με κάτι που έιναι στερεωμένο επάνω σου...( αν έχεις ζώνη ρυμούλκησης κάνει μιά χαρά)

Τώρα άν το σκάφος με κάποιο τρόπο "σε αδειάσει" χωρίς να τουμπάρει και να βάλει νερά, τότε σίγουρα με δυνατό άνεμο θα ξεσέρνει τόσο γρήγορα ώστε άν δέν το πιάσεις τα πρώτα δευτερόλεπτα δέν θα το προλάβεις μετά...¨Αρα ή ώρα που θα χάσεις να βάλεις τα πέδιλα, θα κάνει την αποστολή σου πιό δύσκολη...

Οπως και νά 'χει πάντως, άν τα πέδιλα σε κάνουν να νοιώθεις πιό ασφαλής έιναι ΟΚ. Το λιγότερο θα σε βοηθήσουν να φτάσεις σε στεριά, ακόμα και άν χωριστέις από το σκάφος.

Μια σημαντική λεπτομέρεια.
Τα περισσότερα σκάφη έχουν στο κατάστρωμα κοντά στην πλώρη ( πολλά και στην πρύμνη) μία χειρολαβή σαν Τ.  Το οριζόντιο μέρος του Τ είναι σκληρό υλικό ( ξύλο, πλαστικό) πού φωλιάζει στο χέρι μας και το κάθετο μέρος σκοινί ( συνήθως ένα λούπ) πού πιάνει σέ κάποιο σταθερό μέρος του σκάφους.
Το χρησιμοποιούμε για να  σηκώνουμε το σκάφος και να το βγάζουμε στην ακτή, αλλά είναι επίσης το σημείο που πρέπει να κρατάμε το σκάφος μέσα στό νερό. Το σκοινί δίνει την δυνατότητα στο σκάφος να περιστραφεί περί τον άξονά του ( τουμπάρει), πιθανόν από κάποιο κύμα, χωρίς να παρασύρει μαζί το χέρι μας και χωρίς να αποσπάσει την λαβή μας. Προφανώς  το σκοινί πρέπει να έχει το απαραίτητο μήκος. Αν χρειαστεί να αλλάξετε τα σκοινιά αυτά, μήν τα κοντύνετε με την λογική ότι οι λαβές αυτές είναι μόνο για μεταφορά και δέν είναι όμορφο να "κρέμονται" όταν το σκάφος πλέει...



Reply


Bookmarks

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)