Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tahe Reval Midi - πολυαιθυλένιο
#1
Ας γράψω το πρώτο post στην κατηγορία Smile

Έπειτα από αρκετό ψάξιμο κατέληξα στην αγορά του Reval midi (πλαστικό) για την χρήση που το θέλω (σε ταξίδια 4-5 ημέρες και σχολές) και ευτυχώς δεν το μετάνιωσα. Είναι British style kayak.  Έχω αρκετά Reval Midi στην κατοχή μου λόγω δουλειάς με χρήση 3-5 φορές την εβδομάδα τους τελευταίους 2 μήνες οπότε τα παρακάτω σχόλια που παραθέτω σχετικά με το σκάφος είναι από αρκετή χρήση και όχι περιστασιακά.

Θα προσπαθήσω να τα συνοψίσω. Αν κάποιος ενδιαφέρεται για κάτι που δεν έχω περιλάβει ή κάποια διευκρίνηση ας ρωτήσει και εδώ είμαστε.

Πλεονεκτήματα:

1. Τρεις στρώσεις πλαστικό (3 layer sandwich construction), πάρα πολύ ανθεκτικό σε κοπανήματα και κακή χρήση.
2. Χαμηλή τιμή αγοράς σε σχέση με τον ανταγωνισμό (περίπου 1000€).
3. Διαστάσεις. Με 56εκ πλάτος, 5.15μ μήκος και μπόλικο χώρο μπορεί να φιλοξενήσει πολλούς διαφορετικούς κωπηλάτες. Από 1.60 μέχρι 1.90, από 50 κιλά μέχρι 100 χωρίς πρόβλημα.
4. Φοβερή σταθερότητα σε κύμα. The more, the better! Χρειάζεται όμως χρήση skeg σε δυνατό αέρα.
5. Απλά φοβερό για surfing
6. Αρκετός αποθηκευτικός χώρος ακόμη και για expeditions.
7. 3 x hatces, το daily hatch έχει μπόλικο χώρο και βολεύει ιδιαίτερα.
8. Πολύ φθηνή αντικατάσταση skeg+συρματόσκοινο στην περίπτωση που χαλάσει.
9. Ποιοτικά λαστιχάκια (bangees).
10. Βάση για πυξίδα
11. Ιδανικό για edging τόσο από αρχάριους όσο και από προχωρημένους. Παίρνει απίστευτη κλίση πριν τουμπάρει.
12. Πολύ εύκολο για escimo roll μιας και είναι low back.
13. Πολύ άνετο κάθισμα.
14. Ποιοτικό και βολικό μοχλό για τη ρύθμιση του skeg.
15. Ευκολία στη χρήση τόσο από αρχάριους όσο και από προχωρημένους.
16. Δεν χρειάζεται πηδάλιο (rudder), πάει τέλεια με το skeg μόνο.
17. Έτοιμες βάσεις για υποδοχή πηδαλίου εφόσον το επιθυμείτε (μέχρι 5 μποφόρ γεμάτα με πλάγιο αέρα δεν το χρειάστηκα ποτέ).
18. Ταχύτητα. Είναι σχεδόν το ίδιο γρήγορο με πολυεστερικά της ίδιας κατηγορίας. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση.

Μειονεκτήματα

1. Έλλειψη ρυθμιζόμενων thigh braces. Μπορείτε να αγοράσετε έξτρα αλλά δεν είναι και ότι καλύτερο σε ποιότητα. Αν κολλήσετε βέβαια κάποιο mnicell foam τότε είστε οκ.
2. Περιορισμός στο μέγεθος του παπουτσιού. Αν φοράτε πάνω από 45 θα πρέπει να χρησιμοποιείται κάποιο πολύ λεπτό νεοπρέν ή κάτι τέτοιο ώστε να μην ακουμπά το πόδι σας στο πάνω μέρος του καγιάκ.
3. Το skeg/συρματόσκοινο ίσως να χρειαστεί λίγο λάδωμα (με σπρέι σιλικόνης). Επίσης έχει πολύ μικρό κενό γύρω του και μαγκώνει εύκολα από πέτρες. Η λύση είναι απλή με ένα σχοινάκι στην τρύπα που έχει έτοιμη.


Έχω δοκιμάσει 9 διαφορετικά μοντέλα καγιάκ πριν καταλήξω στο παραπάνω και πραγματικά είναι ένα εξαιρετικό καγιάκ. Όποιος το πάρει θα το ευχαριστηθεί. Μπορεί εύκολα να το χρησιμοποιήσει κάποιος με ελάχιστη εμπειρία ή ένας έμπειρος καγιάκερ σε surf zone. Το φορτώνεται και για πολυήμερα ταξίδια, πραγματικά ένα καγιάκ που τα κάνει όλα.

Παραθέτω και κάποιες φωτογραφίες από το συγκεκριμένο μοντέλο.


Attached Files
.jpg   P1020116.JPG (Size: 87.46 KB / Downloads: 136)
.jpg   IMG_3847.JPG (Size: 95.62 KB / Downloads: 89)
.jpg   IMG_3788.JPG (Size: 81.56 KB / Downloads: 164)
.jpg   IMG_3803.JPG (Size: 74.06 KB / Downloads: 121)
.jpg   IMG_3805.JPG (Size: 99.56 KB / Downloads: 76)
.jpg   IMG_3832.JPG (Size: 78.68 KB / Downloads: 89)
.jpg   IMG_3885.JPG (Size: 83.66 KB / Downloads: 73)
.jpg   IMG_3886.JPG (Size: 73.49 KB / Downloads: 87)
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#2
To νεο reval midi pe ειναι ανασχεδιασμενο τελειως απο το 2011 και μετα, ειναι ενα πολυ καλο playboat με πολυ καλη συμπεριφορα στο σερφ αλλα και σε καιρους γενικα. To κοκπιτ εχει και αυτο αλλαξει οσον αφορα την χωροταξια του κωπηλατη σε σχεση με το παλιο Reval. Ειναι παρομοιο στην φιλοσοφια με το PH Delphin 150 και εκτιμω οτι ειναι ενα ακρως παιχνιδιαρικο σκαφος με δυνατοτητες expedition. Δεν θα αναφερθω σε + και - μιας και η εμπερια μου με το συγκεκριμενο ειναι μηδενικη. Παντως κατα κορον χρησιμοποιειται σαν surf boat σε moving waters. Για το tracking του εχω μια αμφιβολια αλλα οπως λες Στελιο συμπεριφερεται πολυ καλα μονο με skeg. Ενδιαφερουσα σχεδιαση κ εκτιμω οτι μπορεις να κανεις πολλα με αυτο το σκαφος οσον αφορα την προσωπικη εξελιξη/αναβαθμιση του κωπηλατη.. Wink
[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply
#3
Pai mei, ξαναγράψε το post σου γιατί από βλακεία μου αντί να πατήσω quote στο μήνυμα σου πάτησα modify και το άλλαξα! Όταν το έσωσα το διαπίστωσα....οπότε το έσβησα. Κάνε τον κόπο να το ξαναγράψεις. Συγνώμη για την ταλαιπωρία.
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#4
(06-20-2012, 03:51 AM)Random link Wrote: Πάντως κατα κορον χρησιμοποιειται σαν surf boat σε moving waters.

Άγγελε αν διαβάσει αυτό κανείς θα μπερδευτεί γιατί θα νομίζει ότι είναι πολύ ασταθές για απλές βόλτες κτλ. Ίσα ίσα, φαντάσου ότι το χρησιμοποιώ σε σχολές με ανθρώπους που δεν έχουν μπει ποτέ σε καγιάκ και κανείς δεν έχει πρόβλημα με τη σταθερότητα. Είναι όσο σταθερό χρειάζεται.

Αν πήγαινα το χρόνο πίσω και αγόραζα ένα καγιάκ με τα χρήματα αυτά, αυτό θα ήταν. Απλά θα του έφτιαχνα αυτά που ανέφερα παραπάνω δηλ foam στα braces + footpegs.
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#5
(06-20-2012, 04:24 AM)stelios link Wrote: Pai mei, ξαναγράψε το post σου γιατί από βλακεία μου αντί να πατήσω quote στο μήνυμα σου πάτησα modify και το άλλαξα! Όταν το έσωσα το διαπίστωσα....οπότε το έσβησα. Κάνε τον κόπο να το ξαναγράψεις. Συγνώμη για την ταλαιπωρία.

Δεν πειράζει Στέλιο.

Εν συντομία, αυτό που είχα γράψει ήταν ότι από σύντομη επαφή με πολυεστερικό reval midi, αυτό που δεν μου άρεσε ήταν η εργονομία του κόκπιτ, που αναγκάζει τα κάτω άκρα σε σχετικά οριζόντια θέση και δευτερευόντως τα σταθερά, χωρίς αφρώδες υλικό, thigh brace.

Aντιθέτως, μου άρεσε το σταθερό κάθισμα το οποίο και θεωρώ επιβεβλημένο, καθότι οποιαδήποτε άλλη λύση μη σταθερού καθίσματος με ιμαντάκια, πλαστικά βιδάκια σε ενδιάμεσες βάσεις κ.λπ., είναι περιορισμένης αντοχής στο χρόνο.
[Image: paimei.jpg]

What the sea wants, the sea will have. The 1.000nm Project.
Reply
#6
Περιμένω να βρεις χρόνο να γράψεις review για το Perception Big Grin να προσθέσω και εγώ.

Οι κριτικές από τους χρήστες που τα έχουν είδη νομίζω θα βοηθήσει πολλούς πριν αγοράσουν κάτι.

Για το κάθισμα συμφωνώ. Απλά το μειονέκτημα είναι ότι αν δεν βολέψει κάποιον (δεν έχω βρει ακόμη κανέναν που να μην τον έχει βολέψει) δεν έχει ρύθμιση οπότε μπαίνει σε αλλαγές κτλ. Δεν είναι και τόση φασαρία αλλά είναι ένα αλλά....

Το πολυεστερικό δεν το έχω δοκιμάσει αλλά φαντάζομαι θα είναι πάνω κάτω το ίδιο. Έχε υπόψιν ότι στα πολυεστερικά τα braces θέλουν οπωσδήποτε foam γιατί ειδάλλως σε roll ή wet exit μελανιάζεις εύκολα. Στο πλαστικό είναι πιο μαλακό και δεν είναι τόσο απαραίτητο.
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#7
Θα γράψω μια κριτική για το Εssence, σύντομα, Στέλιο.

Aκολούθως για το wind 585, αφότου γράψουμε κάποια μίλια, ώστε να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα.
[Image: paimei.jpg]

What the sea wants, the sea will have. The 1.000nm Project.
Reply
#8
Σύντομα review και για το Reval Midi fiberglass μιας και έχω ένα στην κατοχή μου εδώ και μερικές ημέρες.
Είναι έρωτας αυτό το σκάφος  ;D
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#9
(10-05-2012, 03:23 PM)stelios link Wrote: Σύντομα review και για το Reval Midi fiberglass μιας και έχω ένα στην κατοχή μου εδώ και μερικές ημέρες.
Είναι έρωτας αυτό το σκάφος  ;D

Θελω κ εγω.. Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply
#10
Πρώτες εντυπώσεις από Tahe Reval Midi PE, εν αναμονή δοκιμής του σε καιρό.

Συνθήκες δοκιμής: <2b.

Aυτό που κατ' αρχάς με εντυπωσίασε στο εν λόγω σκάφος ήταν το γλίστρημά του στο νερό και η ευελιξία του, σε βαθμό που κάνει το Essence 17 να μοιάζει με δυσκίνητο θωρηκτό συγκριτικά.

Έχει μια νευρικότητα στην στατική του ευστάθεια και στον τρόπο με τον οποίο μποτζάρει -σε αντίθεση με το Essence που είναι νταμάρι- η οποία όμως δεν μεταφράζεται σε τάση ανατροπής. Είναι καθαρά θέμα συνήθειας και προσαρμογής.

Η ικανότητά του να επιταχύνει υπερνικώντας την αντίσταση του νερού είναι εντυπωσιακή για PE σκάφος αυτού του μεγέθους, αλλά ως προς την μέγιστη ταχύτητα θα περιμένω να βάλω πάνω GPS για μια πιο αξιόπιστη αναφορά. Το στρίψιμό του με edging είναι εντυπωσιακό και θεωρώ ότι πραγματικά το πηδάλιο θα του είναι άχρηστο στο 99,9% των περιπτώσεων. Το roll έρχεται αβίαστα και πολύ πιο εύκολα συγκριτικά με το Essence.

Γενικώς, η swede αρχιτεκτονική και το μικρότερο πλάτος φαίνεται ότι έχουν κατά βάσιν συμβάλλει σε αυτή την αίσθηση ελαφρότητας και ευελιξίας που δίνει το σκάφος.

Όπως ανέφερε κι ο Στέλιος παραπάνω ένα από τα κατασκευαστικά του πλεονεκτήματα είναι το PE τριπλής στρώσης, κάτι το οποίο είναι αισθητό και στην πράξη, το σκάφος δείχνει "τσιμέντο" σε σύγκριση με το λεπτό, ευαίσθητο skin του Essence.

Τι δεν μου άρεσε/χρήζει βελτίωσης:

Το πηδάλιο δείχνει κινέζικη φτηνοκατασκευή του χειρίστου είδους -καμία σχέση με τη 'μασίφ' κατασκευή του Perception- που δεν συνάδει με την γενικά προσεγμένη ποιοτικά εικόνα του σκάφους. Δεν μου άρεσε επίσης, που τα καπάκια δεν ήταν συνδεδεμένα με ελαστικά κορδώνια με το σκάφος (υπάρχει ωστόσο πρόβλεψη).
Στη θέση κωπηλασίας κατάφερα τελικά να βολευτώ αλλά σίγουρα δεν φτάνει σε εργονομία τη μελετημένη θέση του Perception. Αυτό που μου έλειψε περισσότερο ήταν η ρύθμιση εδράνου για στήριξη μηρών, με αποτέλεσμα τα πόδια να είναι λίγο "στον αέρα". Αν το κάθισμα διέθετε αυτή τη δυνατότητα τα πράγματα θα ήταν αισθητά καλύτερα.
Τέλος, οι χώροι αποσκευών είναι αρκετά περιορισμένοι -πολύ μικρότεροι από του Essence- που σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνεις πάρα πολύ αυστηρή διαλογή του τι θα πάρεις μαζί σου, αν πρόκειται να φύγεις για πολυήμερο expedition.

Στο τελευταίο μου ταξίδι είχα τη δυνατότητα να παρατηρήσω ως τρίτος την πλεύση του απ' έξω σε καιρούς μέχρι 5b, ως επί το πλείστον πρύμα. Πράγματι το σκάφος στα πρύμα είναι άπιαστο. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμα κι όταν εγώ με το Essence κατέβαινα με τη μέγιστη ταχύτητά μου στην κοιλότητα του κύματος, το Reval πέρναγε από δίπλα μου με περίπου 1,5 φορά την ταχύτητά μου και χωρίς ο κωπηλάτης του να ιδρώνει και ιδιαίτερα.

Περιμένω να το δω και ο ίδιος σε καιρό και θα επανέλθω.





[Image: paimei.jpg]

What the sea wants, the sea will have. The 1.000nm Project.
Reply


Bookmarks

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)