Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tahe Reval Midi - πολυαιθυλένιο
#11
Απο οσα ειπε ο Στελιος και ο Αγγελος καταλαβαινω οτι το midi ειδικα το νεο μοντελο και οχι το παλιο, πρεπει να ειναι ενα πολυ καλο και ακριβες στους χειρισμους σκαφος. Αυτο που ισως βλεπω σαν μειονεκτημα ειναι οτι εχει μικρους αποθηκευτικους χωρους. Επισης λειπει κ το μπροστινο day hatch το οποιο πιστεψτε με ειναι τοσο μα τοσο βολικο. Οσον αφορα την θεση του κοκπιτ θα ελεγα οτι γενικα η ταχε δν φημιζεται και πολυ για τα τελεια εργονομικα κοκπιτ, αλλα η κατω ρυθμιση των μηρων που ανεφερε ο Αγγελος συνανταται σε πολυ λιγες μαρκες καγιακ και απορω κ εγω γιατι δν υπαρχει μια τοσο σημαντικη ρυθμιση. Οσον αφορα το πηδαλιο ειναι το πιο απλο smarttrak το ειχα και εγω στο lifestyle 500. Κάνει την δουλεια του αλλα δείχνει όντως φθηνιάρικο. Εκτιμώ ότι το νεο πολυεστερικό Reval midi πραγματικά θα ζωγραφίζει.
[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply
#12
Μια παρατηρήση επειδή έχει αναφερθεί αρκετές φορές σχετικά με το χώρο.
Το Reval Midi δεν είναι expedition καγιάκ οπότε δεν έχει τους χώρους που κάποιοι μπορεί να θέλουν. Η ερώτηση που πρέπει να κάνει ο υποψήφιος αγοραστής είναι κάθε πότε κάνει πάνω από 2 ημέρες εκδρομές;

Επίσης ο χώρος είναι υπεραρκετός αν έχετε compact εξοπλισμό. Εγώ μέχρι 7 ημέρες έχω κάνει με τα πάντα στο καγιάκ (και νερό 14 λίτρα).

Επίσης το εμπρός hatch σε πολλά καγιάκ (πχ στο P&H Scorpio LV) είναι τελείως μάπα μιας και εμποδίζει πολύ την κίνηση. Στο δικό σου Άγγελε είναι οκ γιατί είναι άλλο σκαρί.

Επίσης το πηδάλιο είναι άχρηστο σε British style kayak  Wink  Tongue

Ελαστικά κορδόνια βάζεις με 1 ευρώ κόστος. Υπάρχει υποδοχή και μέσα αλλά και απέξω.

Τα καθίσματα στα καγιάκ είναι μια πονεμένη ιστορία γενικώς, το Reval έχει μια χαρά κάθισμα για τους περισσότερους. Όσοι αναζητούν κάτι διαφορετικό αναγκαστικά θα φύγουν σε λύση foam. Στο Internet βρίσκεις με 50$.

Random, το πολυεστερικό δεν έχει καμιά σχέση με το πλαστικό (στην πλεύση, εμφάνιση, ευστάθεια), δεν συνιστάτε για αρχάριους γιατί η αρχική και δευτερεύουσα σταθερότητα δεν είναι τόσο καλή (βασικά είναι η μέρα με τη νύχτα με το PE).
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#13
Είχα την τύχη να κωπηλατήσω σήμερα το Reval midi pe σε συνθήκες καιρου 6 τοπ. 7 με νοτια φυσικα. Θα παραθεσω πρωτα μερικα σχολια κατασκευαστικα και μετα θα αναφερθω στο θεμα της πλευσης.

1. Καλη και στιβαρη κατασκευη. Η αντιθεση του εξωτερικου κοκκινου με το παλ εσωτερικο χρωμα ειναι καλη. Η θεση ειναι τροποποιημενη και δν ειναι σαν του παλιου ρεβαλ. Φαινεται σαν να ειναι ελαφρα ανασηκωμενη στο εμπρος της μερος.
2. Η εργονομια στο κοκπιτ ειναι αρκετα καλη και το βρηκα εξαιρετικα βολικο οταν καθισα. Το δε εσωτερικο υψος ειναι χαμηλο αρκετα, πραγμα που εμενα στο 1.86 με δυσκολεψε λιγο στο πως θα μπω. Πρεπει να ανασηκωσω την λεκανη για να συρταρωσω τα ποδια μου εμπρος. Οταν μπηκα ομως ενοιωθα πολυ ανετα. Στα μειον η στηριξη της μεσης η οποια δν ηταν τοσο καλη και ισως στα πολλα μιλια να με κουραζε.
3. Επισης οι χειρολαβες μεταφορας ειναι καλες αλλα ειδικα η πισω βρισκει πανω στο πηδαλιο οταν πας να το σηκωσεις και θελει λιγη προσοχη.
4. Το βαρος του μου φανηκε αρκετο αλλα στην θαλασσα ειναι πολυ ευκινητο. Υποθετω οτι πρεπει να ζυγιζει πανω κατω 28 με 30 κιλα.
5. Επισης παρατηρησα οτι το σκεγκ κολλα καπως σε αντιθεση με το 585 που ανεβοκατεβαινει πολυ ευκολα. Επισης το πηδαλιο δν ανεβαινει στην θεση στοιβασιας και πρεπει να το ανεβοκατεβασεις μια δυο φορες για να ανεβει κανονικα.
6. Ολα τα υπολοιπα κατασκευατικα ειναι πολυ καλα, αν και παρατηρησα και μια δυσκολια για να κλεισω τα καπακια στα ταμπουκια. Στα (+) η θεση υποδοχης για πυξιδα.

Οταν πρωτομπηκα στο νερο για πρωτη φορα σημερα και με παρα πολυ ασχημες συνθηκες οπως ανεφερα, αρχικα μου φανηκε λιγο ασταθες, αλλα τελικα δν ειναι, απλα μπορει να παρει μεγαλες κλισεις πανευκολα. Σιγουρα ομως δεν απευθυνεται σε αρχαριους κωπηλατες.
Στα ορτσα λοιπον το σκαφακι παει πολυ καλα, κοπαναγε βεβαια και μερικες φορες βυθιζε την πλωρη στο κυμα. Σε καμμια περιπτωση ομως δν παρατηρησα το φαινομενο σταρτ-στοπ στο ανεβοκατεβασμα. Οσο περναγε η ωρα αισθανομουν ολο και μεγαλυτερη ασφαλεια δεχομενος χτυπηματα απο τεραστια κυματα απο ολες τις μπαντες. Το σκαφος παει πολυ καλα στην τεταραγμενη θαλασσα και δν σε τρομαζει. Εκανα brace 2 ή 3 φορες. Παροτι ειχα κατω το πηδαλιο για ασφαλεια, οταν το σηκωσα καταλαβα οτι το σκαφος αυτο δν χρειαζεται πηδαλιο. Στριβει πανευκολα με λιγοστο edging και οπου το βαλεις παει.
Στον καιρο αλα μπαντα με μισο σκεγκ το ρεβαλ παει πολυ καλα και οσο μεγαλα κυματα και αν συναντησεις δν σε φοβιζει καθολου πας με χαρακτηριστικη ανεση.
Στον καιρο πριμα δλδ στο σερφ το ρεβαλ απλα γ@μει. Ειναι ευθυβολο παρα πολυ αναπτυσσει μεγαλη ταχυτητα και παρουσιαζει ελαχιστο broach. Κυριο συστατικο επιτυχιας που ξεχωρισε για εμενα ειναι η μεταφορα βαρους που συναντας στα αγγλικα σκαφη. Σκυβοντας μπροστα το σκαφος μεταφεροντας το κεντρο βαρους πανευκολα επιταχυνει σαν βολιδα, ενω οταν θες να πας κουλ και με ασφαλεια απλα κανεις λιγες κουπιες και το σκαφος τα κανει ολα μονο του. Παιρνοντας φορα σε ενα μεγαλο κυμα το σκαφος βυθισε πλωρη εκανε broach και με ανετρεψε βιαια χωρις να καταλαβω τι ειχε γινει. Βεβαια αυτο δν θα ειχε συμβει αν πηγαινα λιγο πιο αργα. Γενικα στα πριμα το σκαφος για εμενα παιρνει αριστα. Με μισο σκεγκ κ χωρις πηδαλιο απολαμβανεις τελειο σερφ.
Στα ρολλ το ρεβαλ γυρνα τοσο ευκολα που αν δν το συνειδητοποιησεις μπορει να ανατραπεις απο την αντιθετη πλευρα. Αρα και εδω παιρνει αριστα. Το layback ειναι πολυ καλο και μπορεις ανετα να ξαπλωσεις ανασκελα στο σκαφος και να κανεις ρολ.
Γενικα εκτιμω οτι για σκαφος  πολυαθυλενιου ειναι πολυ γρηγορο και τρομερα παιχνιδιαρικο.
Κλεινοντας μπορω να πω οτι το σκαφος αυτο με αφησε με ενα μεγαλο χαμογελο βγαινοντας απο την θαλασσα. Το συνιστω ανεπιφυλακτα σε καποιον που του αρεσουν τα brit σκαρια και γουσταρει παιχνιδια στο σερφ και τεχνικες. Τελος θεωρω τους χωρους αποθηκευσης στα ταμπουκια αρκετα μικρους ακομα κ για μικρες αποδρασεις, πραγμα που μπορει να διορθωθει υποθετω με ενα μεγαλο deck bag. Αυτα τα ολιγα απο την μικρη αλλα δυνατη μου εμπειρια με το νεο Reval midi pe Big Grin Big Grin Big Grin
[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply
#14
http://youtu.be/LSHgh3WR4Js
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#15
Προχθές, κόλλησε το καρινάκι κατεβασμένο, μετά την προπόνηση και δεν πρόλαβα να το λύσω από μέσα να δω τι συμβαίνει.

Φαίνεται, πάντως, σαν να έχει κάποιο πρόβλημα ο μηχανισμός του skeg και όχι σαν να έχει μπει κάποιο πετραδάκι. Δηλ. το κλείνεις με το χέρι, το κρατάς και μόλις το αφήσεις επανέρχεται αμέσως μόνο του σε θέση ανάπτυξης. Το χειριστήριο δεν κουνιέται πάντως, καθόλου.

Μοιάζει σαν να έχει φύγει από τη θέση του κάποιο ελατήριο/ντίζα.

Πρέπει να δούμε ποιό είναι το πρόβλημα, γιατί αν σου τύχει αυτό μέσα δεν θα είναι και ό,τι καλύτερο.
[Image: paimei.jpg]

What the sea wants, the sea will have. The 1.000nm Project.
Reply
#16
To skeg αν προσπάθησε κάποιος να το ανεβάσει/κατεβάσει ενώ είχε πέτρες και άσκησε πολύ δύναμη έχει σαν αποτέλεσμα να στραβώσει το συρματόσχοινο. Πρέπει να το ανοίξετε και να το ισιώσετε αν συμβαίνει αυτό (κατά 99.9% αυτό συμβαίνει) και επι την ευκαιρία να του βάλετε και λίγο σιλικόνη.
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#17
Ωραίος, Στέλιο.

Θα το ανοίξουμε και θα το φτιάξουμε, αν είναι αυτό.

[Image: paimei.jpg]

What the sea wants, the sea will have. The 1.000nm Project.
Reply
#18
Είναι πολύ απλή η επισκευή Άγγελε, αποκλείεται να είναι κάτι άλλο. Να σπάσει το συρματόσκοινο είναι αδύνατον, μόλις το βγάλετε θα δείτε πως είναι, πολύ γερό. Να προσθέσετε ένα σχοινάκι στην τρύπα που έχει το skeg ώστε αν κολλήσει να το κατεβάζει από εκεί ο άλλος κωπηλάτης για να εξαλείψετε αυτό το φαινόμενο/πρόβλημα.

Δες στη φωτογραφία που επισυνάπτω το μέγεθος από το σχοινάκι που κρέμεται στο καγιάκ. Δεν χρειάζεται να είναι μεγαλύτερο αλλά ούτε μικρότερο για να το φτάνετε εύκολα.


Attached Files
.jpg   P1030871.JPG (Size: 33.79 KB / Downloads: 61)
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#19
Έχοντας στην κατοχή μας και ένα Reval Midi PE εδώ και κάμποσο καιρό, ας κάνουμε και μια εκ νέου σύνοψη πλεονεκτημάτων/μειονεκτημάτων:

Το σκάφος είναι πραγματικά πολύ ωραίο στο νερό, με έντονη σπορ αίσθηση. Είναι ευέλικτο, στρίβει ακαριαία, και με κατεβασμένο το καρινάκι κρατάει πολύ καλά την πορεία του. Στο ρολ επανέρχεται αβίαστα, αν και το πίσω ντεκ είναι σχετικά ψηλό.

Αυτό που χρήζει οπωσδήποτε βελτίωσης είναι η ποιότητα κατασκευής. Μέχρι τώρα και χωρίς το σκάφος να έχει υποστεί κάποια βίαιη χρήση ή ελλιπή συντήρηση (σκεπασμένο πάντα, όταν δεν χρησιμοποιείται), έχουν προκύψει τα εξής, κάποια από τα οποία έχουν παρατηρηθεί και σε 2ο ίδιο σκάφος:

- Κομμένα ελαστικά σκοινιά
- Ξεκολλημένοι μπουλμέδες που αφήνουν το νερό να περάσει από το ένα διαμέρισμα στο άλλο
- Ανύπαρκτη στήριξη σωλήνα συρματόσχοινου skeg στο πίσω ταμπούκι, με αποτέλεσμα να διπλώνει
- Καπάκια που κλείνουν με μεγάλη δυσκολία

Ίσως το χαμηλό κόστος του σκάφους να εξηγεί μερικά από τα παραπάνω, αλλά όπως και να έχει είναι πράγματα που δεν περνάνε απαρητήρητα. Το μόνο καλό είναι ότι κάποια από αυτά διορθώνονται εύκολα, αν έχει κανείς λίγο χρόνο και διάθεση.



[Image: paimei.jpg]

What the sea wants, the sea will have. The 1.000nm Project.
Reply
#20
Εχοντας το συγκεκριμένο σκάφος για κανα χρόνο περίπου παρατηρώ ότι το πηδάλιο εάν δέν είναι κατεβασμένο από την αρχή δέν κατεβαίνει καθόλου.  Κάποιες φορές με βίαιη πίεση των foot pegs κατ' εναλλαγή μπορεί και να κατέβει άλλες πάλι μένει ψηλά.
Υπάρχει ανάλογη εμπειρία από κάποιον και κυριότερα έχετε σκεφτεί καμία πατέντα;  Υπάρχει τρόπος να τοποθετηθεί 2ο σκοινάκι που θα το κατεβάζει;
Reply


Bookmarks

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)