Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μεταφορά με αυτοκίνητο - Δέσιμο
#11
μπάρες οροφής σε καλή τιμή (60 ευρω το ζευγος)  έχει επίσης  η ελληνική εταιρεία HERMES και ΔΕΣΤΡΑ ΒΑΡΚΑΣ ή ανάλογο αντικείμενο σε καλή τιμή (10 ευρώ) το κάθε άγκιστρο.
(Αξεσουάρ για την στήριξη βάρκας και ανάλογων αντικειμένων σε μπάρες οροφής αυτοκινήτου.)
http://www.hermes.com.gr/products3.html#3


Επίσης βάση Καγιάκ Eckla
http://www.funocean-kayak.gr/view_cat.php?cat_id=434

Reply
#12
Πέρνοντας τα σκάφη μου απ τους κανίβαλους μου έκανε εντύπωση -και ταυτόχρονα έλυσα και ενα θέμα-ο ιμάντας για δέσιμο του σκάφους ο οποίος δεν εχει ανοχές-ελαστικότητα.Έτσι δεν χαλαρώνει κατά τη διαδρομή!Το δοκίμασα Αθήνα-Γιάννινα με ανέμους 5+ και 120km.Ακούνητα.Εγω βάζω αφρώδη επάνω στις μπάρες.Αυτά που έχει η thule είναι απο αρκετά σκληρό υλικό  -αν και θα το ήθελα λίγο ακόμη-και δεν είναι ακριβά.
Μήτσος.
Reply
#13
Προσωπικα το καγιακ μου στην οροφη ειναι τοσο καλα ασφαλισμενο που εκτιμω οτι δεν κουνιεται με τιποτα απο την οροφη για αυτο πληρωσα κ πηρα το φουλ σετ της thule για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. Επισης ποτε δν θα θυσιαζα απο τον εαυτο μου να αγορασω το σκαφος που γουσταρω γιατι μπορει να με γραψει η τροχαια.. Big Grin Ας με γραφουν και συνεχεια δν με απασχολει, αν και τελευταια περασα απο δυο μπλοκα και δεν μου ειπαν τιποτα. Επισης με ταχυτητα 80χλμ/ωρα που πηγαινω με το καγιακ φορτωμενο δυσκολο να προκαλεσω ατυχημα.  Wink
[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply
#14
Εγω έχω απλη σχαρα που δένει με βίδες στα πλάγια της οροφής...Βάζω ιμαντες και λαστιχα και δεν παει πουθενα. Το κουπί αν ειναι μονοκόμματο που το βάζουμε;;;Πανω και αυτό;Εγω εχω σπαστο και λεω να αγοράσω μονοκόμματο αλλα...
ΚΑΓΙΑΚ ,ΣΚΙ ,ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΒΟΥΝΑ.

ΤΑ ΠΑΝΤΑ......
Reply
#15
Η προσωπική μου άποψη έχεις ως εξής. Χίλιες φορές στην "υπερβολή" το δέσιμο,παρά ένα ατύχημα.Εγώ δένω δύο ιμάντες(με καστάνια πάντα) μπρος και πίσω και έναν στην μέση που περνάει μέσα απο το αυτοκίνητο(κόστος περίπου 15-20€).Επίσης στους κρίκους ρυμούλκησης ένα "ναυτιλιακό" συρματόσκοινο μπρος και πίσω πάλι. Χρησιμοποιώ πάντα αφρολέξ γιατί σε περίπτωση που 1 στο 1.000.000 οι ιμάντες χαλαρώσουν γλιτώνεις φθορά του καγιάκ και των σχαρών. Τέλος δεν αφήνω ΤΊΠΟΤΑ μέσα στο καγιάκ γιατί μπορεί με τον αέρα να μετακινηθεί και φύγει απο το καγιάκ μου. Τώρα όσον αφορά το νομικό μέρος, δεν έχω γνώσεις,αξίζει όμως να γνωρίζουμε 5-10 πράγματα σε περίπτωση που χρειαστεί. 

Υ.Γ:Το ανέφερα και λίγες μέρες πριν.Για όσους δένουν στους κρίκους ρυμούλκησης σχοινί ή αλυσίδα,κ.ο.θ,αμέσως μετά την μεταφορά πρέπει να αφαιρούνται γιατί σε περίπτωση ατυχήματος η ασφαλιστική δεν καλύπτει καμία ζημιά,όπως και μπορεί να δημιουργηθεί μεγάλο πρόβλημα στον κεντρικό άξονα του αυτοκινήτου.
Reply
#16
μόνο δύο.Εγω βάζω 2 απο την μία μερια της σχαρας,2 απο την άλλη 1 μεγάλος διαγώνια και 5 λάστιχα.Άρα έτσι δεν πάει πουθενα και μεχρι να το λυσουν οι κλέφτες θα έχουν βαρεθεί. ;D
ΚΑΓΙΑΚ ,ΣΚΙ ,ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΒΟΥΝΑ.

ΤΑ ΠΑΝΤΑ......
Reply
#17
(06-26-2012, 04:48 AM)giorgos ark link Wrote: καλημερα φιλε GL,

στην Ελλαδα η πιο διαδεδομενη κατηγορια ΙΧ ειναι τα μικρομεσαια (Golf, Focus κλπ) με μεσο μηκος ~4,20m Αρα 4,20*1,3=5,46  αρα ειναι πιθανον με ενα φυσιολογικο αυτοκινητο να εισαι νομιμος

Η κατηγορηματικότητα του επισκέπτη με ενόχλησε και μου θύμισε για άλλη μία φορά το ρητό ότι "η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας"

Με το scenic rx4 p.x. ακόμα και τα πέντεμιση μέτρων καγιάκ
εξέχουν ελάχιστα από το πίσω μέρος. Λόγω του ύψους δε του
αυτοκινήτου μόνο φορτηγά θα μπορέσουν να τα χτυπήσουν.
Αυτό που πραγματικά χρειάζεται να κάνει κανείς είναι να πηγαίνει με μικρή ταχύτητα
και να έχει πάντα το νού του για περίπτωση που
αισθανθεί η δεί κάτι να κουνιέται. Γι' αυτό είναι πολύ σημαντικό να έχουμε επαφή με
την πλώρη του καγιάκ.
To ύψος είναι επίσης πολύ σημαντικό αφού οι ειδικά μοτοσυκλετιστές μπορεί και να μην συνειδητοποιήσουν το τι βρίσκεται μπροστά τους και έτσι να γίνουμε υπαίτιοι σοβαρώτατου ατυχήματος
Εννοείται ότι super mini αυτοκίνητα δεν εξυπηρετούν αν και εγώ έκανα μια χαρά τη δουλειά μου
για χρόνια και εκατοντάδες μεταφορές με ένα twingo.
Τώρα χρησιμοποιώ την karitek αφού είναι η μόνη που μου επιτρέπει την μεταφορά 4 καγιάκ στην οροφή.
Οι οπαδοί της καστάνιας ρισκάρουν να σπάσουν τα σκάφη τους ενώ τα πλαστικά σκάφη δεν θα σπάσουν μεν αλλά θα λυγίσουν
πλώρα πρύμνα και θα κάνουν αυλάκια εκεί που πατάνε στις μπάρες. Ειδικά για τα πλαστικά σκάφη η πιο ασφαλής μεταφορά είναι
τα πέδιλα σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους η τα J bars.
Καλό είναι να ξέρουμε ότι τα deck στα καγιάκ είναι λιγώτερο ανθεκτικά από τις γάστρες οπότε το ανάποδο δέσιμο μπορεί να τους κάνει ζημιά.
Η ασφάλεια θα πληρώσει τις ζημιές στο αυτοκίνητο αλλά όχι στο φορτίο εκτός και αν ασφαλιστεί ξεχωριστά και πάντα αφού βρίσκεται μέσα στα νόμιμα πλαίσια.
Reply


Bookmarks

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)