05-30-2012, 06:15 AM
Η θεωρητική ανάλυση είναι χρήσιμη αν δεν μας αποπροσανατολίσει από την πραγματικότητα.
Οι δυνατότητες του κουπιού χρειάζεται να παρακολουθούν και όχι να ξεπερνάνε τις δυνατότητες του σκάφους και είναι κακή ιδέα να προσπαθούμε να αναβαθμίσουμε ένα σκάφος συνδυάζοντάς το μ’ ένα καλλίτερο κουπί.
Γιατί αν το σκάφος γίνεται περιοριστικός παράγοντας, οι ικανότητες του κουπιού θα μείνουν αναξιοποίητες.
Σε μία μελλοντική αντικατάσταση του σκάφους εξάλλου, το ακριβό αυτό κουπί μπορεί εύκολα να αποδειχθεί αταίριαχτο.
Πρώτο κριτήριο να μένει το κατάλληλο μήκος, δεύτερο το μέγεθος της κουτάλας και όλα τα υπόλοιπα μόνον εάν και εφόσον το δεδομένο σκάφος μπορεί να τα αξιοποιήσει.
Αφού λοιπόν εξασφαλίσουμε ένα αξιόμαχο κουπί ας αφοσιωνόμαστε αμέριστα στη βελτίωση της τεχνικής μας, που είναι όλη η πεμπτουσία του ζητήματος.
Και να κατακτούμε βήμα-βήμα το εκπληκτικό συναίσθημα που περιγράφουν οι φτασμένοι, πως όσο η τεχνική τελειοποιείται, το κουπί μοιάζει να ε ξ α ϋ λ ώ ν ε τ α ι !
Οι δυνατότητες του κουπιού χρειάζεται να παρακολουθούν και όχι να ξεπερνάνε τις δυνατότητες του σκάφους και είναι κακή ιδέα να προσπαθούμε να αναβαθμίσουμε ένα σκάφος συνδυάζοντάς το μ’ ένα καλλίτερο κουπί.
Γιατί αν το σκάφος γίνεται περιοριστικός παράγοντας, οι ικανότητες του κουπιού θα μείνουν αναξιοποίητες.
Σε μία μελλοντική αντικατάσταση του σκάφους εξάλλου, το ακριβό αυτό κουπί μπορεί εύκολα να αποδειχθεί αταίριαχτο.
Πρώτο κριτήριο να μένει το κατάλληλο μήκος, δεύτερο το μέγεθος της κουτάλας και όλα τα υπόλοιπα μόνον εάν και εφόσον το δεδομένο σκάφος μπορεί να τα αξιοποιήσει.
Αφού λοιπόν εξασφαλίσουμε ένα αξιόμαχο κουπί ας αφοσιωνόμαστε αμέριστα στη βελτίωση της τεχνικής μας, που είναι όλη η πεμπτουσία του ζητήματος.
Και να κατακτούμε βήμα-βήμα το εκπληκτικό συναίσθημα που περιγράφουν οι φτασμένοι, πως όσο η τεχνική τελειοποιείται, το κουπί μοιάζει να ε ξ α ϋ λ ώ ν ε τ α ι !