05-19-2012, 09:53 AM
μερικά ακόμα:
Η χρήση του κουπιού/σκάφους καθορίζει επίσης το ποιό έιναι καλύτερο.
π.χ.
- Το κουπί μπορεί να "κόβεται" στα δύο ή στα τέσσερα για ευκολία μεταφοράς.
- Ο "ανατομικός"'αξονας με κλίσεις, προσφέρει πιό σωστή θέση για τον καρπό σε δυνατές κουπιές περιορισμένου χρόνου ( sprint), αλλά περιορίζει την κίνηση των χεριών κατα μήκος του άξονα. Σε πολύωρη ταξιδιωτική κωπηλασία, τα χέρια αλλάζουν συχνά θέσεις, ξεκουράζοντας μυικές ομάδες και ο ανατομικός άξονας δέν βοηθάει.
- Η χαμηλή γωνία κωπηλασίας χρειάζεται μακρύτερο κουπί με στενόμακρη παλάμη.
- Το βάρος πάιζει ρόλο όταν κωπηλατείς για 4-5 ώρες συνέχεια.
- Ισχύει ότι και στα εξαρτήματα του ποδηλάτου, ανθεκτικό-ελαφρύ-φθηνό, πάνε μόνο ανα δύο ποτέ ανά τρία.
- Σε ταξίδι προτιμώ για backup το βαρύ ξύλινο αθάνατο κουπί μου.