01-17-2014, 09:00 AM
(This post was last modified: 01-17-2014, 11:32 AM by aegeanpaddlers.)
Πολύ εύστοχη παρατήρηση φίλε Θανάση.
Κανονικά στο ανοιχτό πέλαγος η ταχύτητα ανεβαίνει περισσότερο απ' ότι στις ακτές η τα πολύ ρηχά νερά.
Στό δεύτερο διάγραμμα η κωπηλασία είναι παράκτια στο μεγαλύτερο μέρος της, γι' αυτό και οι διαφοροποιήσεις στην ταχύτητα
αφού έγιναν πολύ περισσότερες στροφές.
Φταίει όμως και ο χαρακτήρας των δύο κουπιών που είναι διαφορετικός. Το Lendal όπως έγραψα ήδη ευνοεί τα sprint ενώ το ikelos
πιο δύσκολα ανεβάζει ρυθμό.
Η θάλασσα και στις δύο διαδρομές ήταν ήσυχη και ο αέρας μέχρι 2 μποφώρ με μεταβαλλόμενη στην πορεία διεύθυνση και θεωρώ ότι δεν επηρέασαν τις αναλογίες.
Βέβαια αυτά είναι τα πρώτα συμπεράσματα, η αντικειμενική σύγκριση δύο κουπιών δεν είναι γρήγορη διαδικασία.
Θα τα ξαναδοκιμάσω σύντομα σίγουρα, αλλά προς το παρών η ζυγαριά γέρνει προς το Lendal, για πορεία πάντα μιλάμε, στηρίξεις και ρόλ είναι εντελώς διαφορετικά θέματα.
Κανονικά στο ανοιχτό πέλαγος η ταχύτητα ανεβαίνει περισσότερο απ' ότι στις ακτές η τα πολύ ρηχά νερά.
Στό δεύτερο διάγραμμα η κωπηλασία είναι παράκτια στο μεγαλύτερο μέρος της, γι' αυτό και οι διαφοροποιήσεις στην ταχύτητα
αφού έγιναν πολύ περισσότερες στροφές.
Φταίει όμως και ο χαρακτήρας των δύο κουπιών που είναι διαφορετικός. Το Lendal όπως έγραψα ήδη ευνοεί τα sprint ενώ το ikelos
πιο δύσκολα ανεβάζει ρυθμό.
Η θάλασσα και στις δύο διαδρομές ήταν ήσυχη και ο αέρας μέχρι 2 μποφώρ με μεταβαλλόμενη στην πορεία διεύθυνση και θεωρώ ότι δεν επηρέασαν τις αναλογίες.
Βέβαια αυτά είναι τα πρώτα συμπεράσματα, η αντικειμενική σύγκριση δύο κουπιών δεν είναι γρήγορη διαδικασία.
Θα τα ξαναδοκιμάσω σύντομα σίγουρα, αλλά προς το παρών η ζυγαριά γέρνει προς το Lendal, για πορεία πάντα μιλάμε, στηρίξεις και ρόλ είναι εντελώς διαφορετικά θέματα.