Ταξιδάκι αστραπή.
Έφυγα από την Κάλυμνο την Τρίτη το απόγευμα και το βράδυ πέρασα τη νύχτα στη Συκάτη στα βορειοανατολικά του νησιού, γνωστή στους αναρριχητές από την περίφημη σπηλιά της.
Την επόμενη μέρα ξεκίνησα για Αρκιούς, σταμάτησα στα νησιά βόρεια της Λέρου, ύστερα συνέχισα για Λειψούς και χωρίς στάση για Αρκιούς όπου και έφτασα με το ηλιοβασίλεμα.
Ξεκούραση στο νησάκι Μαράθι φιλοξενούμενος από τον φίλο και καγιάκερ Μανώλη με το ωραιότερο μπάρ στο νησί.
Σάββατο πρωί τέρμα η ντόλτσε βίτα και ενώ το βόρειο μέτωπο με εξάρια και εφτάρια πλησιάζει εγώ φεύγω πίσω για Κάλυμνο με ένα τεσσάρι στην πρύμνη και 33 ναυτικά στην πλώρη.
Έγραψα λοιπόν το ρεκόρ μου με μέσο όρο 4,5 κόμβους και 7 ώρες και 19 λεπτά συνεχούς κωπηλασίας
Μια που έγινε η ερώτηση από τον dan και λόγω της εμπειρίας σου σε μέρη με πολλή κίνηση πλοίων, μελετάς από πρίν δρομολόγια ή κινήσε απλά αποφεύγοντας τα σκάφη?
Έχω συναντηθεί αρκετές φορές με ψαροκάικα και ταχύπλοα και ομολογώ, ιδιαίτερα σε συμβάν πρό 3ετίας, τρόμαξα ιδιαίτερα.
Εάν θεωρείς ότι θ΄αναπτυχθεί ώς θέμα άνοιξε καινούργιο.
Το μόνο μου πρόβλημα είναι τα ταχύπλοα για τα οποία φροντίζω να ενημερώνομαι από το Λιμεναρχείο για τις ώρες τους ειδικά όταν οι διαδρομές μας διασταυρώνονται. Ψαροκάικα η συμβατικά καράβια δεν με προβληματίζουν αφού μου δίνουν αρκετό χρόνο για να τα αποφύγω. Στους Αρκιούς υπήρξε μια ένταση με ένα μικρό φορτηγό πλοίο που απέπλεέ και νομίζοντας ότι η θάλασσα του ανήκει μου την είπε. Τα άκουσε δεόντως αφού εγώ ήμουν στα νόμιμα πλαίσια. Γενικώς πάντως χρειάζεται και λίγος τσαμπουκάς αφού τα καράβια δεν μας θέλουν στα ποδιά τους. Ένα ταχύπλοο επιβατηγό στη Νάξο ενώ σίγουρα με είχε δει πήρε πορεία κοντά μου για να με τρομάξει. Μπορείς να διαβάσεις το περιστατικό στη περιγραφή αυτού του ταξιδιού. Δεν δέχομαι να περιοριστώ από τους επαγγελματίες της θάλασσας. Αρκετή ζημιά κάνουν ήδη. Όπως είπα και στον καπετάνιο του φορτηγού στους Αρκιούς αν δεν βλέπεις μπροστά σου μη βγαίνεις στη θάλασσα.