The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.17 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.17 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.17 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.17 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit




Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Triton ladoga 2
#1
Καλησπέρα
Πρόσφατα ψάχνοντας να αγοράσω ένα διθέσιο πτυσσόμενο έπεσα πάνω στο ρώσικο triton Ladoga 2 το οποίο είναι αρκετά δημοφιλής στην Γερμανία. http://www.arts-outdoors.de/Shop/product...-2011.html
Η επιλογή του πτυσσόμενου είναι μονόδρομος καθώς δεν έχω ούτε γκαράζ ούτε αυτοκίνητο.
Αυτή τη στιγμή δεν είναι δυνατόν να το δοκιμάσω στην Ελλάδα. Έχει κανείς σχετική εμπειρία με αυτό το μοντέλο;
Ευχαριστώ


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply
#2
Φαίνεται ωραίο σκάφος και σε πολύ καλή τιμή.

Αν ξέρεις γερμανικά (ή με τη βοήθεια του google translate) θα βρείς κριτικές στο internet. Στην Ελλάδα όσοι έχουν εμπειρία γενικά από πτυσόμενα είναι μετρημένοι στα δάχτυλα. Πόσο μάλον για το συγκεκριμένο.

Αν σε ενδιαφέρει να του προσαρμόσεις πανί θα πρέπει να βεβαιωθείς πως μπορεί να μετατραπεί εύκολα σε μονοθέσιο με μετατόπιση την θέσης στο κέντρο. Ακόμα θα σε διευκόλυνε για τον ίδιο λόγο αν μπορεί να γίνει ανοιχτό με αφαίρεση του κενρικού deck.

Ένα αρνητικό σημείο είναι πως το υλικό της γάστρας είναι PVC και όχι hypalon όπως στα ανταγωνιστικά (και λίγο ακριβότερα βέβαια) σκάφη όπως το Folbot Greenland II. Το PVC όπως θα ξέρεις και από το φουσκωτό έχει κάποια ευαισθησία στην τριβή και τη θερμοκρασία, μεγαλύτερη από το hypalon.
Reply
#3
Καλημερα
Ναι διαβασα κριτικες και ηταν αρκετα καλες. Δεν φτανει βεβαια το επιπεδο του feathercarft αλλα για τα χαρακτηριστικα και την τιμη του νομιζω ειναι πολυ καλες. Το αγορασα τελικα. Εχω παραγγειλει επισης και ενα κιτ που το κανει μονοθεσιο. σε 2 εβδομαδες θα το εχω. Δεν νομιζω να εχω προβλημα με το πανι. θα φτιαξω ισως ειδικη βαση απο πλαστικο η κοντραπλακε θαλασσης. Να κανονισουμε βολτα παρεα να το δεις και εσυ εαν μπορεις.
Reply
#4
Καλοτάξιδο  Big Grin Big Grin

Σίγουρα για την τιμή του είναι καλό. Δεν υπάρχει άλλο διθέσιο με λιγότερα από 2000.

Θα κανονίσουμε βόλτα όταν το παρεις.
Reply
#5
Είμαι πλέον ιδιοκτήτης ενός ladoga ΙΙ advanced. Η πρώτη απόπειρα συναρμολόγησης ήταν λίγο επώδυνη καθώς οι οδηγίες ήταν στα γερμανικά που δεν έχω ιδέα. Οπότε ό'τι καταλάβαινα από τις εικόνες. Άργησα λίγο να το στήσω αλλά τα κατάφερα σχετικά. Είναι πολλά τα κομμάτια του αλλά είναι και διθέσιο! Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν πολύ καλές. Έξι μέτρα σκάφος, εντυπωσιακό! Αρκετά στιβαρό. Το δέρμα τέντωσε σαν τύμπανο ειδικά μετά το φούσκωμα των πλευρικών αεροθαλάμων! Τα καθισματάκια μέτρια αλλά άνετα. Έχει και μπροστινό χάτς. Η επόμενη κίνηση να το ρίξω στο νερό. Θα ανεβάσω φωτογραφίες...

Λέω για πήλιο. Έχει κανείς εμπειρία από τα μέρη αυτά?
Reply
#6
Μόλις γύρισα από το Πήλιο. Εκεί χρησιμοποίησα για πρώτη φορά το Ladoga advanced. Λίγα λόγια για όποιον ενδιαφέρεται...

Την πρώτη μέρα, παρκάραμε το αυτοκίνητο στην Μιλίνα, παραθαλάσιο χωριουδάκι μετά τον Βόλο που βλέπει Παγασητικό. Μεταφέραμε το καγιάκ στον σάκο του που είναι πλάτης (1,20 ύψος) και περίπου 28 κιλά. Επρεπε να ρίξω τα πίσω καθίσματα για να χωρέσει κάτι πολύ λογικό αλλά και εφικτό. Με πήρε μια ώρα να το στήσω μιας και είμαι πρωτάρης σε αυτό. Όταν φούσκωσα τα πλευρικά μπαλόνια, το περίβλημα τέντωσε τόσο ώστε να παίζω μουσική στα τοιχώματα σαν ταμπουρλο! Το kayak sailor πανί ταίριαξε τέλεια και σταθερά! Το αλουμιένιο σασί σχεδόν άκαμπτο! Το φορτώσαμε με δύο 40άλιτρες αδιάβροχες τσάντες, 20λιτρο μπιτονάκι, μάσκες βατραχοπέδιλα, τσάντα καγιάκ, κ.α.π. (ούκ ολίγα πράγματα για το πολυήμερο ταξίδι) και σαλπάραμε για νότια. Να μην τα πολυλογώ κάναμε αρκετά μίλια κουπί και ιστιοπλοία και βγήκαμε σε αρκετές παρθένες παραλίες με καταγάλανα κρυστάλινα νερά. Είδαμε και δελφίνια αλλά με το μακαρόνι.

Το σκάφος ήταν πάρα πολύ σταθερό. Τα 6 μέτρα μήκους του κουμαντάρονται μια χαρά με το πηδάλιο που το είχα προσαρμόσει στα ακροδάκτυλα των ποδιών μου. Κάτι πολύ χρήσιμο και για το πανί. Όσο αφορά την ταχύτητα, μέτρησα μέχρι 9 χλμ/ώρα μόνο με πανί σε πρίμα αέρα 4αρι και κύμα. Με χαλαρό κουπί από 2 άτομα σε κανονικό αέρα έως 2 μπόφορ πάει περίπου 5 χλμ/ώρα (το gps μου είναι αυτοκινήτου και μετράει σε χλμ).

Στα αρνητικά του είναι η ίσως κακή ποιότητα κατασκευής σε μερικά περιφεριακά. Για παράδειγμα το μαξιλαράκι του μπροστινού καθίσματος κάπου χάνει αέρα. Ο αρκετός χρόνος στησίματος και ξε-στησίματος. Αλλά σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ικανοποιημένος και εύχομαι να κάνω πολύ ωραίες εκδομές με αυτό.


Attached Files Thumbnail(s)
           
Reply
#7
...καλοτάξιδο! Μακάρι να βρούμε και εμείς χρόνο και κέφι για παρόμοια ταξιδάκια...
Αν εκδράμεις κατα Ωρωπό μεριά δώσε ένα μήνυμα.
Reply
#8
Τρώγοντας έρχεται η όρεξη! Θα ενημερώσω
Reply
#9
Κώτσο καλώς όρισες στο θαυμαστό κόσμο του θαλάσσιου καγιάκ.
Το σκάφος σου δείχνει όντως εντυπωσιακό!
Θα παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις εμπειρίες σου.
Έχω την άποψη ότι η πολυπλοκότητα και ο όγκος ενός πανιού
σε συνδυασμό με την ευαισθησία ενός πτυσσόμενου καγιάκ
μπορούν να αποβούν επικίνδυνα σε άσχημες συνθήκες και εσύ φίλε μου
είσαι ένας από τους ελάχιστους αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα που μπορούν
να με διαψεύσουν η να με επιβεβαιώσουν.
Είναι αλήθεια ότι όσο και αν προσπαθήσεις να προστατευτείς τα πολυήμερα ταξίδια σε ανοικτές θάλασσες πάντα θα κρύβουν εκπλήξεις.
Συνιστώ ιδιαίτερη προσοχή και έτοιμες λύσεις για όλα τα πιθανά σενάρια κινδύνου.
Όποτε θέλεις φέρε το σκάφος σου να βγούμε φλέβες.
Reply
#10
Φίλε Γιώργο, το πανί δένει πολύ γερά και σταθερά με την πρύμνη. Βέβαια σε αντίξοες συνθήκες καλό θα είναι να είναι μαζεμένο και αποθηκευμένο μέσα αφού δεν θα είναι χρήσιμο, κάτι το οποίο είναι πιο εύκολο όταν είναι προσαρμοσμένο το κιτ για ένα άτομο μιας και ο χώρος αποθήκευσης θα είναι ακόμα μεγαλύτερος. Πάντως όταν το χρησιμοποίησα μου έκανε ευχάριστη εντύπωση ότι όταν φύσαγε πολύ με δυνατές ριπές, το καγιακ μπορεί να πλάγιαζε αλλά δεν αναποδογύριζε, ενώ η μούρη γύριζε προς τον αέρα με αποτέλεσμα να επανέρχεται το κατάρτι σε όρθια θέση. Σε περίπτωση ισχυρού αέρα υπάρχει και μια άλλη δικλίδα ασφαλείας που θα στη δείξω από κοντά όταν γυρίσω από Σαντορίνη απο Σεπτέμβρη δηλαδή.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)