Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Κατασκευή θαλάσσιου καγιάκ
#79
Κατ΄αρχήν σ΄ευχαριστώ για την απάντηση. Μιλάμε λοιπόν για πολυεστερική ρητίνη. Συμφωνώ και επαυξάνω στην αναφορά σου για τη σύγκριση των 2 ειδών ρητινών.
Στο θέμα μας όμως....
Να περιγράψω ελαφρώς καλύτερα την κατάσταση της επιφάνειας: το υλικό δεν είναι τζελ. Έχει παγώσει, είναι σκληρό αλλά είναι κολώδες όταν λ.χ. αφήνεις την παλάμη σου για 5 δεύτερα. Όταν ξεκινάς να δουλεύεις με το τριβείο ή με το χέρι, το γυαλόχαρτο γεμίζει με μικρές στάμπες από τη ρητίνη. Δεν υπάρχει θέμα με το πανί. Το πανί έχει εμποτιστεί καλά. Δεν τίθεται θέμα αφαίρεσης του ή έστω επέμβασης τόσο βαθειά. Το πρόβλημα έχει να κάνει με την πλήρη επιπέδωση της επιφάνειας η οποία μπορεί να γίνει (αύτό συμβαίνει άλλωστε στην πλειονότητα των πολυεστερικών) με στοκάρισμα. Όμως...... κυνηγάω και το γραμμάριο. Θα αντισταθώ λίγο ακόμα στον πειρασμό... κάτι μου λέει όμως ότι θα ενδώσω. Ενημερωτικά, μια ακόμα συμβουλή ήταν να περάσω ένα ακόμα χέρι πολυεστέρα, φρέσκο στον οποίο θα έχω ρίξει ταλκ. Ουσιάστικά να περαστεί ένα επιπλέον στρώμα λεπτού στόκου.

Σχετικά με την αναφορά σου στο Α):
Υποθέτω ότι αναφέρεσαι σε επιταχυντή χώρια και καταλύτη χωριστά τα οποία τα αναμιγνύεις (σε τι αναλογίες??). Από τις λίγες γνώσεις που έχω, η ρητίνη έχει ήδη επιταχυντή. Δε γνωρίζω άν στην περιοχή μου μπορώ να βρώ ξέχωρα επιταχυντή. Θα το ρωτήσω όμως.

Reply


Messages In This Thread
Απ: Κατασκευή θαλάσσιου καγιάκ - by thanassis - 02-18-2018, 08:11 AM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)