Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tahe Marine Wind 585 TGCl 2012 model
#1
Πριν περίπου 2 μήνες παρέλαβα το αγαπημένο μου σκάφος το Tahe Marine Wind 585, σε λευκό χρώμα με έξτρα μια πυξίδα Silva 70p compass. Συνοπτικά θα αναφερθώ γενικά ύστερα από την συμβίωση μου μαζί του έχοντας διανύσει γύρω στα 80 μίλια. ΄Ηδη νοιώθω πολύ χαρούμενος με την επιλογή μου.
ΠΛΕΥΣΗ-ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ-ΤΑΧΥΤΗΤΑ
Η πλεύση του σε ήρεμα νερά είναι καταπληκτική και εδώ καταλαβαίνεις πόσο σημαντική είναι η διαφορά των πολυεστερικών σκαφών από τα πλαστικά σκάφη. Με το 585 μπορείς άνετα να διατηρείς μια ταχύτητα γυρω στους 4+ κόμβους ενώ η μέγιστη ταχύτητα του (όχι σε καιρό πρίμα) αγγίζει τους 5.5 περίπου κόμβους! Το συγκλονιστικό είναι ότι το σκάφος αυτό σε βοηθά να κωπηλατείς με άνω του μέσου όρου ταχύτητες και προπάντων χωρίς κόπο. σσ. με 4+ κόμβους κωπηλατώ με χαρακτηριστική ευκολία και σταθερό ρυθμό.
Η γάστρα του είναι ρηχή σε σχήμα V και ενώ το σκάφος είναι σχετικά στενό (πλάτος ολικό 54 εκ. ,πλάτος κόκπιτ 42εκ.) είναι πάρα πολύ σταθερό. Η αρχική του ευστάθεια είναι καταπληκτική ενώ η δυναμική της γάστρας όταν αρχίσεις να κινείσαι είναι εκπληκτική κάνοντας το πολύ σταθερό. Ακόμα κ σε 5 bf που δοκίμασα δεν με τρόμαξε πουθενά.
Στον καιρό κόντρα(όρτσα) σου επιτρέπει να ρυθμίσεις την ταχύτητα σου για να μην χτυπάς στα ανεβοκατεβάσματα αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι το σκάφος πηδά από κύμα σε κύμα χωρίς να κόβει η ταχύτητα του καθόλου. Επίσης λόγω μεγάλου μήκους 5.85 μέτρων το σπρει από τα κύματα είναι πολύ μικρό σε σχέση με άλλα καγιάκ.  Στα πρίμα το έχω δοκιμάσει λίγο και σε ένα γεμάτο 4 αρι το σκάφος ανέπτυσσε μεγάλη ταχύτητα γεγονός που με τρόμαξε λίγο αλλά κ αυτό συνηθίζεται εύκολα υποθέτω.
Να σημειώσω ότι για τα σχεδόν 6 μέτρα μήκος του, το σκάφος στρίβει πανεύκολα χωρίς κόπο και με ελάχιστο edging.
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ-ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ
Το 585 είναι ένα καθαρά expedition σκάφος, με τέσσερα ταμπούκια τα οποία προσφέρουν άφθονο χώρο αποθήκευσης. Διαθέτει καινοτομίες που το κάνουν να ξεχωρίζει όπως κοφτό κοκπιτ με γωνία και όχι οβάλ που επιτρέπει να κωπηλατείς και με πολύ υψηλή γωνία. Διαθέτει κρίκο για ασφάλιση τόσο σε σταθερό σημείο στην ξηρά αλλά και για ασφάλιση εξοπλισμού. Επίσης στον στάνταρ εξοπλισμό thigh braces με επένδυση από μαλακό αφρώδες υλικό το οποίο αφαίρεσα γιατί όταν κωπηλατώ με μακρύ σορτς ή παντελόνι με ενοχλεί. Επίσης το σκάφος διαθέτει skeg με συρματόσχοινο και πηδάλιο της smarttrak το οποίο έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα και καθαρά για ψυχολογικούς λόγους μιας και το tracking είναι άψογο . Τα foot pegs είναι και αυτά της smarttrak τα οποία εγώ βρίσκω άψογα παρότι πολλοί δν τα προτιμούν. Επίσης να σημειώσω ότι το σκάφος είναι απόλυτα στεγανό και κατά την παραλαβή συνοδεύονταν από πιστοποιητικό δοκιμών από την Tahe το οποίο πιστοποιεί το ακριβές του βάρος 24κιλά και το dry certificate για την στεγανότητα του. Επίσης διαθέτει serial code δικό του και συνοδεύεται από πλήρη εγγύηση ενός έτους.
Επίσης όσον αφορά το κοκπιτ του 585 θα πω ότι είναι απλά τέλειο. Άπλετος χώρος για τον κωπηλάτη.  Δεδομένων των διαστάσεων μου βάρος 90 κιλά και ύψος 1.86μ χωράω με υπερβολική άνεση και κωπηλατώ άνετα για πολλές ώρες χωρίς κανένα ίχνος κούρασης. Το δε κάθισμα είναι σταθερού τύπου με καλή στήριξη μέσης και μαξιλαράκι για να μην κουράζεσαι.
ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ
Το 585 είναι ένα σκάφος για να γράφεις αποστάσεις με χαρακτηριστική ευκολία. Είναι ένα σκάφος το οποίο απευθύνεται σε έμπειρους κωπηλάτες(όχι εμένα δλδ προς το παρόν) και μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα τόσο για προπονήσεις όσο και για μεγάλα ταξίδια. Για εμένα η ποιότητα κατασκευής  του είναι πολύ υψηλή λόγω και της νέας τεχνολογίας της Tahe η οποία χρησιμοποιεί το TGC σαν στάνταρντ σε όλα τα composite σκάφη. Κλείνοντας κ χωρίς να θέλω να είμαι προκατειλημμένος για την επιλογή μου θα αναφέρω ότι το 585 είναι ένα θαλάσσιο καγιάκ το οποίο έχει και αγωνιστικό παρελθόν έχει δηλαδή ένα pedigree στον τομέα αυτό κατακτώντας το παγκόσμιο ρεκόρ κωπηλασίας του περίπλου του Vancouver σε 16 μερες, 12 ώρες και 14 λεπτά, με μέσο όρο κωπηλασίας γύρω στα 70 ναυτικά μίλια την ημέρα από τον Joe O Blenis. Επίσης έχει κερδίσει δύο φορές σε αγώνες καγιάκ στο Helsinki επί συνόλου 85 ν.μιλίων.
Η απόφαση μου για να το επιλέξω ήταν η ταχύτητα, η εμφάνιση και η σχεδίαση του οι πολύ καλές κριτικές και η άνεση για μεγάλα ταξίδια και αποστάσεις. Υπήρξαν πολλοί που με αποθάρρυναν στο να το αποκτήσω για πολλούς λόγους. Ένα όμως είναι σίγουρο, ότι αν είχα πάλι την ευκαιρία να επιλέξω για σκάφος το 585 θα ήταν πάλι η επιλογή μου.
Τέλος οι πολύ μέχρι τώρα θετικές μου εμπειρίες δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν άλλα αξιόλογα σκάφη στον χώρο που μπορούν να προσφέρουν συγκινήσεις στον κωπηλάτη. Η όλη μαγεία πάντως  κατ΄ εμέ είναι το σκάφος να έχει δυνατότητες που να μπορούν να βοηθήσουν στην εξέλιξη του κωπηλάτη ούτως ώστε να μην αναγκάζεται κάθε λίγα χρόνια να προβαίνει στην αγορά νέου καλύτερου και πιο τεχνικού σκάφους. Από την άλλη βέβαια εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και περί ορέξεως…
[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply
#2
Τελευταιος σχολιασμος για το 585 οπου παρουσιαζεται σαν V8 sportswagon των seakayaks Big Grin Big Grin Big Grin

Tahe Wind 585 - If the Taran is the European Sports car, the Wind 585 is the reliable V8 wagon. Solid as a rock with a load, with a terminal hull speed as high as a standard sea kayak shape goes, and nice sea manners. We thought this was primarily a fitness boat, but have since reconsidered it as a reliable & quick expedition boat, an awful lot of nicely constructed kayak for only $2990.

[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply
#3
Moλονότι είναι ακόμα νωρίς για να έχω ολοκληρωμένη εικόνα, να σημειώσω μόνο δύο χαρακτηριστικά που με εντυπωσίασαν στο σκάφος: Πρώτον η εκπληκτική ευελιξία του ειδικά αν αναλογιστεί κανείς το μήκος των 5,85μ -το σκάφος στρίβει απίστευτα γρήγορα με ελάχιστο edging.
Δεύτερον, η πολύ υψηλή μέγιστη ταχύτητά του, πράγμα λίγο πολύ-αναμενόμενο λόγω της ισάλου. Ενδεικτικά, σε μπουνάτσα, είδαμε μέχρι 5,9knt.

Τέλος, να κλείσω λέγοντας ότι εξεπλάγην ευχάριστα με την εργονομία του κόκπιτ, που επιτρέπει αρκετά κάθετη τοποθέτηση κάτω άκρων, σε αντίθεση με το reval midi π.χ. της ίδιας εταιρείας.
[Image: paimei.jpg]

What the sea wants, the sea will have. The 1.000nm Project.
Reply
#4
Στην 2η συνάντηση θα δέσουμε τον Random  :o σε καμιά παραλία να το πάρουμε για test ride  Big Grin
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#5
(07-05-2012, 01:56 PM)stelios link Wrote: Στην 2η συνάντηση θα δέσουμε τον Random  :o σε καμιά παραλία να το πάρουμε για test ride  Big Grin


;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply
#6
Καλησπέρα,
            θα μπορούσες να μου πεις τιμή και από που το αγόρασες;
Reply
#7
(07-07-2012, 06:15 PM)cycle link Wrote: Καλησπέρα,
            θα μπορούσες να μου πεις τιμή και από που το αγόρασες;

Για οποιαδηποτε πληροφορια σε pm, για ευνοητους λογους Wink
[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply
#8
Να προσθέσω έπειτα από μια σύντομη χρήση του σκάφους 4 παρατηρήσεις. Τα θετικά τα έχουν γράψει τα παιδιά παραπάνω οπότε εγώ θα αναφέρω τα ουδέτερα.

1. Δεν στρίβει λόγω μεγέθους όσο μικρότερα καγιάκ. Έχει αισθητή διαφορά από σκάφη μήκους 5-5.23cm.
2. Δεν χρειάζεται rudder.
3. Χρειάζεται οπωσδήποτε foam στα thigh braces γιατί θα μελανιάσετε από re-entry & roll.
4. Το day hatch ενώ περιμένεις ότι θα ενοχλεί ίσα ίσα το αντίθετο, πολύ χρήσιμο.

Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#9
Random την επόμενη φορά που θα βρεθούμε θέλω να το δοκιμάσω. Είναι ένα σημείο που θέλω να το συγκρίνω με το NELO C-TREK: Η σταθερότητα σε κυματισμό με αέρα πρίμα και πλάγιο.
Ελπίζω να βρω χρόνο να κάτσω να γράψω μια αξιολόγηση και για το δικό μου.
Reply
#10
Ευχαρίστως Γιώργο, έχει πολυ καλο τρακιγκ αν κ με το σκεγκ είσαι απόλυτα καλυμμενος
[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)