Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tahe Marine Wind 585 TGCl 2012 model
#1
Πριν περίπου 2 μήνες παρέλαβα το αγαπημένο μου σκάφος το Tahe Marine Wind 585, σε λευκό χρώμα με έξτρα μια πυξίδα Silva 70p compass. Συνοπτικά θα αναφερθώ γενικά ύστερα από την συμβίωση μου μαζί του έχοντας διανύσει γύρω στα 80 μίλια. ΄Ηδη νοιώθω πολύ χαρούμενος με την επιλογή μου.
ΠΛΕΥΣΗ-ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ-ΤΑΧΥΤΗΤΑ
Η πλεύση του σε ήρεμα νερά είναι καταπληκτική και εδώ καταλαβαίνεις πόσο σημαντική είναι η διαφορά των πολυεστερικών σκαφών από τα πλαστικά σκάφη. Με το 585 μπορείς άνετα να διατηρείς μια ταχύτητα γυρω στους 4+ κόμβους ενώ η μέγιστη ταχύτητα του (όχι σε καιρό πρίμα) αγγίζει τους 5.5 περίπου κόμβους! Το συγκλονιστικό είναι ότι το σκάφος αυτό σε βοηθά να κωπηλατείς με άνω του μέσου όρου ταχύτητες και προπάντων χωρίς κόπο. σσ. με 4+ κόμβους κωπηλατώ με χαρακτηριστική ευκολία και σταθερό ρυθμό.
Η γάστρα του είναι ρηχή σε σχήμα V και ενώ το σκάφος είναι σχετικά στενό (πλάτος ολικό 54 εκ. ,πλάτος κόκπιτ 42εκ.) είναι πάρα πολύ σταθερό. Η αρχική του ευστάθεια είναι καταπληκτική ενώ η δυναμική της γάστρας όταν αρχίσεις να κινείσαι είναι εκπληκτική κάνοντας το πολύ σταθερό. Ακόμα κ σε 5 bf που δοκίμασα δεν με τρόμαξε πουθενά.
Στον καιρό κόντρα(όρτσα) σου επιτρέπει να ρυθμίσεις την ταχύτητα σου για να μην χτυπάς στα ανεβοκατεβάσματα αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι το σκάφος πηδά από κύμα σε κύμα χωρίς να κόβει η ταχύτητα του καθόλου. Επίσης λόγω μεγάλου μήκους 5.85 μέτρων το σπρει από τα κύματα είναι πολύ μικρό σε σχέση με άλλα καγιάκ.  Στα πρίμα το έχω δοκιμάσει λίγο και σε ένα γεμάτο 4 αρι το σκάφος ανέπτυσσε μεγάλη ταχύτητα γεγονός που με τρόμαξε λίγο αλλά κ αυτό συνηθίζεται εύκολα υποθέτω.
Να σημειώσω ότι για τα σχεδόν 6 μέτρα μήκος του, το σκάφος στρίβει πανεύκολα χωρίς κόπο και με ελάχιστο edging.
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ-ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ
Το 585 είναι ένα καθαρά expedition σκάφος, με τέσσερα ταμπούκια τα οποία προσφέρουν άφθονο χώρο αποθήκευσης. Διαθέτει καινοτομίες που το κάνουν να ξεχωρίζει όπως κοφτό κοκπιτ με γωνία και όχι οβάλ που επιτρέπει να κωπηλατείς και με πολύ υψηλή γωνία. Διαθέτει κρίκο για ασφάλιση τόσο σε σταθερό σημείο στην ξηρά αλλά και για ασφάλιση εξοπλισμού. Επίσης στον στάνταρ εξοπλισμό thigh braces με επένδυση από μαλακό αφρώδες υλικό το οποίο αφαίρεσα γιατί όταν κωπηλατώ με μακρύ σορτς ή παντελόνι με ενοχλεί. Επίσης το σκάφος διαθέτει skeg με συρματόσχοινο και πηδάλιο της smarttrak το οποίο έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα και καθαρά για ψυχολογικούς λόγους μιας και το tracking είναι άψογο . Τα foot pegs είναι και αυτά της smarttrak τα οποία εγώ βρίσκω άψογα παρότι πολλοί δν τα προτιμούν. Επίσης να σημειώσω ότι το σκάφος είναι απόλυτα στεγανό και κατά την παραλαβή συνοδεύονταν από πιστοποιητικό δοκιμών από την Tahe το οποίο πιστοποιεί το ακριβές του βάρος 24κιλά και το dry certificate για την στεγανότητα του. Επίσης διαθέτει serial code δικό του και συνοδεύεται από πλήρη εγγύηση ενός έτους.
Επίσης όσον αφορά το κοκπιτ του 585 θα πω ότι είναι απλά τέλειο. Άπλετος χώρος για τον κωπηλάτη.  Δεδομένων των διαστάσεων μου βάρος 90 κιλά και ύψος 1.86μ χωράω με υπερβολική άνεση και κωπηλατώ άνετα για πολλές ώρες χωρίς κανένα ίχνος κούρασης. Το δε κάθισμα είναι σταθερού τύπου με καλή στήριξη μέσης και μαξιλαράκι για να μην κουράζεσαι.
ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ
Το 585 είναι ένα σκάφος για να γράφεις αποστάσεις με χαρακτηριστική ευκολία. Είναι ένα σκάφος το οποίο απευθύνεται σε έμπειρους κωπηλάτες(όχι εμένα δλδ προς το παρόν) και μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα τόσο για προπονήσεις όσο και για μεγάλα ταξίδια. Για εμένα η ποιότητα κατασκευής  του είναι πολύ υψηλή λόγω και της νέας τεχνολογίας της Tahe η οποία χρησιμοποιεί το TGC σαν στάνταρντ σε όλα τα composite σκάφη. Κλείνοντας κ χωρίς να θέλω να είμαι προκατειλημμένος για την επιλογή μου θα αναφέρω ότι το 585 είναι ένα θαλάσσιο καγιάκ το οποίο έχει και αγωνιστικό παρελθόν έχει δηλαδή ένα pedigree στον τομέα αυτό κατακτώντας το παγκόσμιο ρεκόρ κωπηλασίας του περίπλου του Vancouver σε 16 μερες, 12 ώρες και 14 λεπτά, με μέσο όρο κωπηλασίας γύρω στα 70 ναυτικά μίλια την ημέρα από τον Joe O Blenis. Επίσης έχει κερδίσει δύο φορές σε αγώνες καγιάκ στο Helsinki επί συνόλου 85 ν.μιλίων.
Η απόφαση μου για να το επιλέξω ήταν η ταχύτητα, η εμφάνιση και η σχεδίαση του οι πολύ καλές κριτικές και η άνεση για μεγάλα ταξίδια και αποστάσεις. Υπήρξαν πολλοί που με αποθάρρυναν στο να το αποκτήσω για πολλούς λόγους. Ένα όμως είναι σίγουρο, ότι αν είχα πάλι την ευκαιρία να επιλέξω για σκάφος το 585 θα ήταν πάλι η επιλογή μου.
Τέλος οι πολύ μέχρι τώρα θετικές μου εμπειρίες δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν άλλα αξιόλογα σκάφη στον χώρο που μπορούν να προσφέρουν συγκινήσεις στον κωπηλάτη. Η όλη μαγεία πάντως  κατ΄ εμέ είναι το σκάφος να έχει δυνατότητες που να μπορούν να βοηθήσουν στην εξέλιξη του κωπηλάτη ούτως ώστε να μην αναγκάζεται κάθε λίγα χρόνια να προβαίνει στην αγορά νέου καλύτερου και πιο τεχνικού σκάφους. Από την άλλη βέβαια εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και περί ορέξεως…
[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply


Messages In This Thread
Tahe Marine Wind 585 TGCl 2012 model - by Random - 06-29-2012, 04:04 PM
Απ: Tahe Marine Wind 585 TGCl 2012 model - by giorgos ormanoglou - 07-19-2012, 06:57 AM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)