06-11-2012, 09:52 AM
μάλλον το λίνκ δέν σε πήγε εκεί που έπρεπε...
Εννοώ το scubi II μοντέλο 2012 (είναι άλλο από του 2011) την outtrade.de
Φοβάμαι ότι άν καταλήξεις σε σκάφος χωρίς σκελετό ( μόνο φουσκωτά μπαλόνια) δέν θα έχει την απαραίτητη ακαμψία προκειμένου να μήν είναι άλλο ένα "παιχνίδι παραλίας".
Παλιώτερα υπήρχαν φουσκωτά που έιχαν αεροθαλάμους που φούσκωναν σε πολύ μεγάλες πιέσεις για να είναι επαρκώς άκαμπτα (π.χ. metzeler ) . Αυτά όμως δέν παράγονται πλέον, πιθανόν γιατί το κόστος τους έιναι τέτοιο που είναι μεγαλύτερο από το κόστος που έχει ένας βασικός "σκελετός" που προσφέρει καλύτερα χαρακτηριστικά πλέυσης χωρίς τα προβλήματα των αεροθαλάμων υψηλής πίεσης. Αν βρέις κάποιο φουσκωτό υψηλής πίεση και ικανοποιητικών χαρακτηριστικών πλέυσης, θα έιναι σκάφος είδκού προορισμού π.χ. κατάβαση από βραχώδη ποταμό, και θα είναι ακριβώτερο από ένα φουσκωτό με σκελετό που θα έιναι και καταλληλότερο για θάλασσα.
Οι αεροθάλαμοι χαμηλής πίεσης ( 0,2-0,4 Bar) που χρησιμοποιούνται σήμερα στα περισσότερα φουσκωτά σκάφη, δέν παρέχουν αρκετή ακαμψία για να δώσουν στο σκάφος επαρκή χαρακτηριστικά πλεύσης και έτσι ο σκελετός είναι μάλλον μονόδρομος, αν θέλει κανβείς να ξεφύγει απο το "φουσκωτό παιχνίδι παραλίας"...
Εννοώ το scubi II μοντέλο 2012 (είναι άλλο από του 2011) την outtrade.de
Φοβάμαι ότι άν καταλήξεις σε σκάφος χωρίς σκελετό ( μόνο φουσκωτά μπαλόνια) δέν θα έχει την απαραίτητη ακαμψία προκειμένου να μήν είναι άλλο ένα "παιχνίδι παραλίας".
Παλιώτερα υπήρχαν φουσκωτά που έιχαν αεροθαλάμους που φούσκωναν σε πολύ μεγάλες πιέσεις για να είναι επαρκώς άκαμπτα (π.χ. metzeler ) . Αυτά όμως δέν παράγονται πλέον, πιθανόν γιατί το κόστος τους έιναι τέτοιο που είναι μεγαλύτερο από το κόστος που έχει ένας βασικός "σκελετός" που προσφέρει καλύτερα χαρακτηριστικά πλέυσης χωρίς τα προβλήματα των αεροθαλάμων υψηλής πίεσης. Αν βρέις κάποιο φουσκωτό υψηλής πίεση και ικανοποιητικών χαρακτηριστικών πλέυσης, θα έιναι σκάφος είδκού προορισμού π.χ. κατάβαση από βραχώδη ποταμό, και θα είναι ακριβώτερο από ένα φουσκωτό με σκελετό που θα έιναι και καταλληλότερο για θάλασσα.
Οι αεροθάλαμοι χαμηλής πίεσης ( 0,2-0,4 Bar) που χρησιμοποιούνται σήμερα στα περισσότερα φουσκωτά σκάφη, δέν παρέχουν αρκετή ακαμψία για να δώσουν στο σκάφος επαρκή χαρακτηριστικά πλεύσης και έτσι ο σκελετός είναι μάλλον μονόδρομος, αν θέλει κανβείς να ξεφύγει απο το "φουσκωτό παιχνίδι παραλίας"...