07-08-2015, 07:54 PM
Όταν έγραφα "ασκήσεις επί χάρτου", δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση!!!! 
Λοιπόν, να τα πάρουμε με τη σειρά. Το κόντρα πλακέ που θα χρησιμοποιήσω θα είναι 4χιλ. (το μοναδικό που μπορώ να βρω στην περιοχή μου....προ capital control :-X) οπότε ανεβαίνουμε στα 3,5 κιλά περίπου. Θα χρειασθούν επίσης τρία deck beams τα οποία κατασκευάζονται από συγκολλητό κόντρα πλακέ, με βάρος περίπου στο ένα κιλό και τα τρία. Πηγαίνουμε λοιπόν στα 4,5 κιλα. Με δύο χέρια resin έχουμε φτάσει στα 5,0-5,5 κιλά.
Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με τους υπολογισμούς σου συνονόματε, φτάνουμε στα ίδια κιλά. Ερωτώ όμως: το ύφασμα είναι τόσο ελαφρύ? Το υπολογίζουμε χωρίς την εφαρμογή των τριών υλικών που εφαρμόζεις?
Ανεβάζω φωτό με την ιδέα που είχα. Τα σημεία που σημειώνω με πράσινο, μεταξύ των δύο bulkheads, τα κατασκευάζω με κόντρα πλακέ με την κλασική τεχνική stitch n glue. Το υπόλοιπο ντέκ "κλείνει" με ύφασμα που πατάει σε μικρά stringers. Επίσης ... για τη στεγανοποίηση του υφάσματος στα σημεία ένωσης με το κόντρα πλακέ υπολογίζω να τοποθετήσω λωρίδες κόντρα πλακέ.
Αυτά...! Συνεχίζουμε .....

Λοιπόν, να τα πάρουμε με τη σειρά. Το κόντρα πλακέ που θα χρησιμοποιήσω θα είναι 4χιλ. (το μοναδικό που μπορώ να βρω στην περιοχή μου....προ capital control :-X) οπότε ανεβαίνουμε στα 3,5 κιλά περίπου. Θα χρειασθούν επίσης τρία deck beams τα οποία κατασκευάζονται από συγκολλητό κόντρα πλακέ, με βάρος περίπου στο ένα κιλό και τα τρία. Πηγαίνουμε λοιπόν στα 4,5 κιλα. Με δύο χέρια resin έχουμε φτάσει στα 5,0-5,5 κιλά.
Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με τους υπολογισμούς σου συνονόματε, φτάνουμε στα ίδια κιλά. Ερωτώ όμως: το ύφασμα είναι τόσο ελαφρύ? Το υπολογίζουμε χωρίς την εφαρμογή των τριών υλικών που εφαρμόζεις?
Ανεβάζω φωτό με την ιδέα που είχα. Τα σημεία που σημειώνω με πράσινο, μεταξύ των δύο bulkheads, τα κατασκευάζω με κόντρα πλακέ με την κλασική τεχνική stitch n glue. Το υπόλοιπο ντέκ "κλείνει" με ύφασμα που πατάει σε μικρά stringers. Επίσης ... για τη στεγανοποίηση του υφάσματος στα σημεία ένωσης με το κόντρα πλακέ υπολογίζω να τοποθετήσω λωρίδες κόντρα πλακέ.
Αυτά...! Συνεχίζουμε .....