Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Κατασκευαστικά χαρακτηριστικά των καγιάκ.
#3
Χωρίς να θέλω να επέμβω δραστικά στο θέμα σας μιας και πρόσφατα αναλύθηκε παρόμοιο θέμα σε σχετικό αυστραλέζικο φόρουμ σχετικά με το maximum hull speed κάθε καγιάκ θα ήθελα να πω(χωρίς να υποβαθμίσω λοιπά χαρακτηριστικά ναυπηγικά) ότι η ταχύτητα προσωπικά για εμένα παίζει πολύ σοβαρό ρόλο και στα καγιάκ. ΄Ηδη πολλές εταιρείες κατασκευάζουν πλέον τα λεγόμενα performance sea kayaks στενόμακρα καθαρά για μαραθωνίους ή κάλυψης μεγάλων αποστάσεων. Επίσης στο εξωτερικό διοργανώνονται και πολλοί αγώνες θαλασσίου καγιάκ κυρίως κάλυψης μεγάλων αποστάσεων αλλά και χρονομετρήσεων. Εκεί συναντάς θαλάσσια καγιάκ μεγάλου μήκους και ιδιαιτέρων χαρακτηριστικών για επίτευξη ταχυτήτων. ΄Οσο σημαντική για εμένα είναι η ταχύτητα για τις προπονήσεις που κάνω ή τα ταξίδια στην θάλασσα, τόσο σημαντική είναι για άλλους π.χ. η ικανότητα στο σερφ, η ευστάθεια,το πλάτος, το μετακεντρικό ύψος ή γενικά το heritage που έχουν κάποια σκάφη σχετικά με το παρελθόν τους. Πάντα σε όλα τα πλεούμενα που κατά καιρούς δοκίμασα, δούλεψα ή είχα στην κατοχή μου κύριο λόγο έπαιζε η κύρια χρήση που θα έκανα και όχι ένας all around χαρακτήρας του ναυπηγήματος. Γενικά θα πρότεινα να εστιάσουμε ποιες ναυπηγικες ιδιαιτερότητες δίνουν σε καθε καγιακ τα αντίστοιχα δυναμικα και στατικα χαρακτηριστικα. Προσωπικά θα χαιρόμουν να διαβάσω γνωμες ει δυνατόν από κωπηλάτες που έχουν κωπηλατήσει ευρεία γκάμα καγιάκ που φέρουν διαφορετικες ταμπέλες π.χ. σερφάδικα,intermediate,performance,touring κλπ για να ξεκαθαρισουμε εστω χονδρικα ουσιωδεις διαφορές οι οποίες θα βοηθήσουν στην προσωπική επιλογή και τα γούστα του κάθε υποψήφιου κωπηλάτη.
[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply


Messages In This Thread
Απ: Κατασκευαστικά χαρακτηριστικά των καγιάκ. - by Random - 09-11-2012, 10:26 PM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)