07-04-2012, 03:52 PM
Βεβαιώσου πρώτα ότι ζυγίζεις το καγιάκ σε οριζόντια ως ελαφρά κεκλιμένη προς τα εμπρός στάση και χρησιμοποιείς σωστά τους ιμάντες πρόσδεσης. Πρέπει να αγκαλιάζουν σκάφος και μπάρες σε σχήμα διπλού, ανάποδου U και το ελεύθερο άκρο του ιμάντα να ασφαλίζει την αγκράφα με 2-3 κόμπους. Δεν χωράει κανένας διαφορετικός αυτοσχεδιασμός.
Η αντιστήριξη εμπρός και πίσω βοηθάει να μην τραμπαλίζει το σκάφος πάνω – κάτω και ταλαιπωρεί τη σχάρα, ή να μην ψαρεύει δεξιά – αριστερά και ζορίζεται η γάστρα στα τακούνια. Δεν χρειάζεται να είναι σφιχτή, ενώ σε καμία περίπτωση δεν διορθώνει λαθεμένο δέσιμο.
Αναγκαία γίνεται μόνο στις ψηλές ταχύτητες, πάνω από 120 χλμ/ώρα, ή τους δυνατούς αέρηδες.
Ένα σχοινί απλώματος 4 χιλ. είναι αρκετό. Να ασφαλίζει στις πιάστρες του καγιάκ, που είναι από κατασκευής εγκατεστημένες σε εγγυημένα στιβαρή δομή του καταστρώματος.
Ο γάντζος ρυμούλκησης δεν είναι καλή ιδέα, γιατί λειτουργεί μονόπατα, αλλά σίγουρα θα βρεις σταθερά μεταλλικά σημεία στο αμάξωμα για δέσιμο ανάποδου V. (Είναι, καθώς φαίνεται, αλφαβητικό το ζήτημα).
Εννοείται, ότι ποτέ δεν θα δέσεις τίποτα στα πλαστικά μέρη του προφυλακτήρα.
Υ.Γ. Να σας ομολογήσω ότι κάποτε, από επιπόλαιο δέσιμο, έφυγε ποδήλατο από τη σχάρα μου, ευτυχώς χωρίς άλλες συνέπειες. Ας αναλογιστούμε όλοι τι πατατράκ μπορεί να συμβεί με την συγκριτικά τεράστια μετωπική επιφάνεια ενός καγιάκ !?
Η αντιστήριξη εμπρός και πίσω βοηθάει να μην τραμπαλίζει το σκάφος πάνω – κάτω και ταλαιπωρεί τη σχάρα, ή να μην ψαρεύει δεξιά – αριστερά και ζορίζεται η γάστρα στα τακούνια. Δεν χρειάζεται να είναι σφιχτή, ενώ σε καμία περίπτωση δεν διορθώνει λαθεμένο δέσιμο.
Αναγκαία γίνεται μόνο στις ψηλές ταχύτητες, πάνω από 120 χλμ/ώρα, ή τους δυνατούς αέρηδες.
Ένα σχοινί απλώματος 4 χιλ. είναι αρκετό. Να ασφαλίζει στις πιάστρες του καγιάκ, που είναι από κατασκευής εγκατεστημένες σε εγγυημένα στιβαρή δομή του καταστρώματος.
Ο γάντζος ρυμούλκησης δεν είναι καλή ιδέα, γιατί λειτουργεί μονόπατα, αλλά σίγουρα θα βρεις σταθερά μεταλλικά σημεία στο αμάξωμα για δέσιμο ανάποδου V. (Είναι, καθώς φαίνεται, αλφαβητικό το ζήτημα).
Εννοείται, ότι ποτέ δεν θα δέσεις τίποτα στα πλαστικά μέρη του προφυλακτήρα.
Υ.Γ. Να σας ομολογήσω ότι κάποτε, από επιπόλαιο δέσιμο, έφυγε ποδήλατο από τη σχάρα μου, ευτυχώς χωρίς άλλες συνέπειες. Ας αναλογιστούμε όλοι τι πατατράκ μπορεί να συμβεί με την συγκριτικά τεράστια μετωπική επιφάνεια ενός καγιάκ !?