The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.17 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.17 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.17 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit




Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KAYAK JANAUTICA ANADYR 5.35M
#1
σε αριστη κατασταση με φουστα
Ο μέγας ταξιδευτής
Χτισμένο για τη μεγάλη εκδρομή και μέγιστη απόδοση, δίνει , δυναμικές επιδόσεις, αξιοπιστία και την ασφάλεια των καλύτερη παράδοση Janautica οι οποίες ενισχύονται με αυτό το καγιάκ στις πιο δύσκολες συνθήκες χρήσης. Χάρη στη συνετή όγκος είναι κατάλληλο για πεζοπόρους που πρέπει να εξοπλίσει το θαλάσσιο καγιάκ σε πλήρες φορτίο. Αβύθιστο.
535 εκατοστά
Πλάτος 54 εκατοστά
Βάρος 23 kg
Ροή 140 kg
Αριθμός ατόμων 1
Cockpit Μέγεθος 64 x 44 εκ.

750 euro


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply
#2
Εντάξει η ποδια Μάνο,  το πιλοτήριο έχει πλήρη εξοπλισμό ;
Η πλάτη του καθίσματος θα έπρεπε στη δεύτερη φωτογραφία,  να φαίνεται...
Reply
#3
τιμονιερα οχι δεν εχει


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply
#4
Μάλιστα.  Απουσιάζει λοιπόν η πλάτη του καθίσματος,  ενόσω στο δαχτυλίδι διακρίνονται οι σχισμές που περνούσαν κάποτε οι ιμάντες της.  Ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να προσχεδιάσει πολύ προσεχτικά με ποια ακριβώς πατέντα θα την αντικαταστήσει,  γιατί χωρίς ερεισίνωτο  (αν δεν παραλείπεται από το αρχικό σχέδιο) το κορμί δεν θα σταθεροποιείται,  ενώ η πλάτη του κωπηλάτη θα ακουμπάει μόνιμα και θα πληγιάζει στο δαχτυλίδι - σας τα υπογράφω μετά λόγου γνώσεως.
Κατά τα άλλα είναι τεφαρίκι,  δε σηκώνει καν συζήτηση.
Ακρεφνές σουιντ φορμ,  θα είναι γρήγορο και διασκεδαστικό μαζί...
Reply
#5
η πλατη του καθισματος δεν ηπηρξε ποτε καθως ετσι ηρθε απο ιταλια εν μεσω παραγγελιας και καταβολης 1250 ευρω και δεν χρειαζεται τιποτα παραπανω για ανετο ταξιδι
Reply
#6
Δεν παρεμβαίνω για να το μειώσω,  αντίθετα μάλιστα το εκθείασα. 
Μόνο για να μη βρεθεί ο αγοραστής του προ εκπλήξεως,  να ξέρει από πριν τι θα έχει να φροντίσει.
Από κει και πέρα,  οι σχισμές μαρτυράνε ότι έχει σχεδιαστεί για πλατοκάθισμα - τι κατεργαριές σκαρώνουν ύστερα ο ιταλοί  δε βαραίνει ασφαλώς ούτε σένα ούτε μένα,  αλλά ούτε είναι σωστό να τις φορτωθεί εν αγνοία του ο νέος ιδιοκτήτης.
Reply
#7
Καλημέρα,

Δεν έχει skeg, δεν έχει back rest, δεν έχει λαστιχάκια για να βάζεις διάφορα και χρήσιμα στο εμπρός deck, ούτε day hatch.
Όποιος το πάρει ας ετοιμαστεί για πολύ σουλούπωμα. Τρύπες στο εμπρός deck για να περάσουν τα λαστιχάκια, αγορά και τοποθέτηση (επιπλέον τρύπες) για back rest ή foam και κάντε το σταυρό σας να μην έχει πολύ weather cocking γιατί χωρίς skeg η πηδάλιο κανείς σοβαρός καγιάκερ δεν θα το προτιμήσει σε expedition.
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#8
700
Reply
#9
Τρύπημα όχι,  θα αρκεστεί στα υπάρχοντα νύχια.
Η απουσία σκεγκ είναι περισσότερο ιδιορρυθμία παρά  ελάττωμα,  έτσι είναι καλιμπραρισμένο από το σχεδιαστή του - βγαίνουν ένα σωρό σύγχρονα σκάφη έτσι.  Αναμφίβολα απαιτούν περισσότερη δεξιοτεχνία από τον χειριστή,  τον κανουν όμως και καλύτερο καγιάκερ.
Δεν θα με προβλημάτιζε η απουσία ντέι χατς καθαυτή,  όσο η συνεπακόλουθη έλλειψη τριτου εγκάρσιου διαφράγματος,  που του στερεί και από τη στιβαρότητα και από τη στεγανότητα.
Ενας άλλος γρίφος είναι αν τα καπάκια έχουν ανταλλακτικά (συχνά είναι ανεξάρτητου κατασκευαστή και στανταρισμένων διαστάσεων).  Χαλαρώνουν όμως εύκολα και η ωφέλιμη διαρκεια ζωής πριν χάσουν τη στεγανότητά τους τα κατατάσσει περίπου στα αναλώσιμα.
Είναι το δίχως άλλο παρωχημένης σχεδίασης,  παλιομοδίτικο,  αλλά δεν παύει να είναι ένα πολυεστερικό στα 700 ευρώ,  με όλη του την ιταλιάνικη φινέτσα.   
Αν το αγόραζε φίλος του φόρουμ θα του έλεγα εγώ εγγυημένα πως να κάνει με την πλάτη,  αλλά για τα ταμπούκια θα σήκωνα τα χέρια ψηλά.
Δες λοιπόν Μανο ή ο ενδιαφερόμενος τι μάρκα είναι τα καπάκια,  και ψάξτε το - προσωπικά αν έβρισκα λύση εκεί,  θα το προχώραγα... 
Reply
#10
(09-13-2013, 09:28 AM)giorgos ormanoglou link Wrote: Η απουσία σκεγκ είναι περισσότερο ιδιορρυθμία παρά  ελάττωμα,  έτσι είναι καλιμπραρισμένο από το σχεδιαστή του - βγαίνουν ένα σωρό σύγχρονα σκάφη έτσι.  Αναμφίβολα απαιτούν περισσότερη δεξιοτεχνία από τον χειριστή,  τον κανουν όμως και καλύτερο καγιάκερ.

Αν το πάρει κανείς για προπονητικό μουλάρι, ΟΚ.

Για expedition όμως είναι καραμπινάτη έλλειψη και επιπλέον δεν νομίζω να παράγεται σήμερα κανένα offshore σκάφος χωρίς skeg -πλην του kodiak που όμως είναι σαφέστατα παρωχημένο.
[Image: paimei.jpg]

What the sea wants, the sea will have. The 1.000nm Project.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)