Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επιλογή sit in kayak
#1
Καλησπέρα σας,

ύστερα από τρία σχεδόν χρόνια μ'ένα sit on top αποφάσισα ν' ανοίξω τους ορίζοντές μου και να πάρω ένα sit in.
Μετά από έρευνα αγοράς διαπίστωσα ότι τα παρακάτω τρία της συγκεκριμένης κατηγορίας  προωθούνται στην αγορά:

-Wilderness Tempest 170
-Perception Essence 17
-Prijon Kodiak

Έχω διαβάσει προηγούμενη ανάρτηση που αφορούσε επιλογή μεταξύ Essence 17 και Kodiak.
Πιο πολύ τείνω προς Tempest ή Essence.Έχει κάποιος προσωπική πείρα και απ'τα δύο ώστε να κάνουμε σύγκριση;
Επίσης έχει κάποιος υπόψιν του κάποιο άλλο kayak με παρόμοιο ή χαμηλότερο κόστος να μου προτείνει;

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για την όποια πληροφορία πιστεύετε ότι μπορεί να μου φανεί χρήσιμη.
 
Reply
#2
Γειά σου Νικόλα,

Πες μας τι διαστάσεις έχεις (βάρος, ύψος, μέγεθος παπουτσιού) καθώς και για τη χρήση το θέλεις.
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#3
Τι εννοεις με τον ορο προωθουνται στην αγορα?

Αν εχεις καταληξει σε ενα απο αυτα τα τρια ΟΚ, αλλα υπαρχουν κ πολλα αλλα σκαφη να επιλεξεις. Απλα ειναι καλυτερο να μας απαντησεις πρωτα σε αυτα που ρωτησε ο Στελιος Wink
[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply
#4
(11-10-2012, 11:01 PM)Nikolas link Wrote: Καλησπέρα σας,

ύστερα από τρία σχεδόν χρόνια μ'ένα sit on top αποφάσισα ν' ανοίξω τους ορίζοντές μου και να πάρω ένα sit in.
Μετά από έρευνα αγοράς διαπίστωσα ότι τα παρακάτω τρία της συγκεκριμένης κατηγορίας  προωθούνται στην αγορά:

-Wilderness Tempest 170
-Perception Essence 17
-Prijon Kodiak

Έχω διαβάσει προηγούμενη ανάρτηση που αφορούσε επιλογή μεταξύ Essence 17 και Kodiak.
Πιο πολύ τείνω προς Tempest ή Essence.Έχει κάποιος προσωπική πείρα και απ'τα δύο ώστε να κάνουμε σύγκριση;
Επίσης έχει κάποιος υπόψιν του κάποιο άλλο kayak με παρόμοιο ή χαμηλότερο κόστος να μου προτείνει;

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για την όποια πληροφορία πιστεύετε ότι μπορεί να μου φανεί χρήσιμη.
Εγώπροσωπικά θα επέλεγα το Tempest.
Είναι σαφως το πιο "σπόρ" από τα τρία σε σχεδίαση και διαστάσεις
χωρίς να υστερεί καθόλου σε ποιότητα κατασκευής.
Reply
#5
Η χρήση του kayak θα είναι το πολύ διήμερες μοναχικές εξορμήσεις λογώ υποχρεώσεων και κοιτάω στη συγκεκριμένη κατηγορία γιατί οι διαφορές κοστούς με λίγο μικρότερα sit in kayaks  είναι μίκρες και το μόνο πού δεν θέλω πάλι είναι να μετανιώνω σε σύντομο διάστημα για την αγόρα και να χρειαστεί να ξοδεύομαι πάλι!
Τα συγκεκριμένα kayak είναι αύτα που μου προτείναν και ήταν διαθέσιμα προς δοκίμη (μιλάμε πάντα για το χάμηλο bugdet στην συγκεκριμένη κατηγορία), και εγώ ήλπιζα να είχα περισσότερες επιλογές αλλά μου εξηγησαν πως στη συγκεκριμένη εποχή δεν έχουν έρθει ακόμα οι καινούργιες παραγγελίες. Παρόλα αυτά το Tempest & το Essence πραγματικά δείχνουν να είναι sea kayaks με πολλές συγκινήσεις Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin!!!!!!!!!!! Με το Tempest να είναι λίγο ελαφρύτερο σημαντικό για μένα λόγω αρκετής
μετακίνησης έξω άπο το νερό.

Διαστασεις: Ύψος:1,81 / Bάρος:83 / Mέγεθος παπουτσιού:45μισό

Ευχαριστώ  Smile Smile Smile Smile

Reply
#6
Το Wilderness Tempest 170 είναι φανταστικό καγιάκ. Είχα την τύχη να το κωπηλατήσω για 1 ημέρα (7 ώρες περίπου) στην Σκωτία πρόσφατα. Είναι φοβερά άνετο & γρήγορο. Πιο "απαιτητικό" από το Essence όσον αφορά τον κωπηλάτη. Επειδή τυγχάνει να έχω και το Essence θεωρώ ότι το Wilderness Tempest 170 είναι μακράν πιο διασκεδαστικό & γρήγορο.

Πάρε το και δεν θα το μετανιώσεις, αν πάλι το μετανιώσεις μπορώ να στο αγοράσω εγώ  μεταχειρισμένο ;D (σοβαρά μιλάω)
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#7
Nicolas καλη επιτυχια στην επιλογη σου απλα υπολογισε οτι το παπουτσι 45μισο ειναι λιγο μεγαλο Big Grin Στο εσσενς θα χωρεσεις σιγουρα γιατι κατ εμε διαθετει ισως ενα απο  τα τελειοτερα και πιο ανετα κοκπιτ σε σιτ ιν. Για το τεμπεστ δν γνωριζω το εσωτερικο υψος κοκπιτ και ειδικα πως ειναι η χωροταξια των κατω ακρων. Σε καθε περιπτωση αν μπορεις δοκιμασε τα και τα δύο. Επισης εκτιμω οτι το εσσενς δν ειναι δα και τοσο βαρυτερο απο το τεμπεστ, χωρις και παλι να γνωριζω τα ακριβα βαρη.  Big Grin

Ενα review για το τεμπεστ 170
http://www.paddling.net/Reviews/showRevi...?prod=1083
[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply
#8
Καλησπέρα Nicolas,  μας έγραψες ότι τα δύο σκάφη ήταν διαθέσιμα προς δοκιμή,  αλλά δεν καταλάβαμε καλά αν πράγματι τελικά τα δοκίμασες  και τι εντυπώσεις άφησαν σε σένα τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο,  στα 4 θεμελιώδη χαρακτηριστικά,  ευστάθεια – ευθυπλοΐα  –  ταχύτητα – ευελιξία.
Αν ήδη τα δοκίμασες και εκείνο που ζητάς από εμάς είναι να τα συγκρίνουμε με άλλα διακινούμενα στην ελληνική αγορά,  που όμως δεν είχες διαθέσιμα για δοκιμή,  να είσαι ήσυχος πως και τα δύο είναι εξαιρετικά αξιόπιστες προτάσεις και αποκλείεται να σε κάνουν να μετανιώσεις.  Ισότιμα μεταξύ τους και απαράμιλλα προς οποιονδήποτε ανταγωνισμό είναι ιδίως στην άνεση και την εργονομία στο πιλοτήριο,  για την οποία και τα δύο είναι ιδιαίτερα φημισμένα.
Προσωπικά θέλω να σταθώ σε μία άλλη αποστροφή από τα λεγόμενά σου: 
« …οι διαφορές κοστούς με λίγο μικρότερα sit in kayaks  είναι μικρές…»
Μην παρασύρεσαι στη λογική,  όσο μεγαλύτερο τόσο καλλίτερο…  Για τα ελληνικά νερά  (βραχείες κυματαγωγές των ελληνικών θαλασσών),  σε συνδυασμό με το σωματότυπό σου και τη χρήση των μονοήμερων ή διήμερων εξορμήσεων,  για την οποία γράφεις πως το προορίζεις,  η κατηγορία των 16 – 16,5  ποδών είναι πιο ενδεδειγμένη. 
Τα 17/άρια υπερέχουν ίσως ελάχιστα στην μέγιστη  (οριακή)  ταχύτητα,  στις συνήθεις όμως ταχύτητες ταξιδιού μειονεκτούν.  Απαιτούν περισσότερη σωματική προσπάθεια  (χαμηλότερη απόδοση),  είναι χαρακτηριστικά πιο δυσκίνητα (μειωμένες επιταχύνσεις),  πολύ λιγότερο ευέλικτα  (έχουν αισθητά μεγαλύτερη ανάγκη πηδάλιου) και,  ακόμα,  πιο προβληματικά έξω από το νερό.
Αν μπορείς δοκίμασε παράληλα και τα μικρότερα μοντέλα των ίδιων εταιρειών και σύγκρινε μόνος σου.
Τέλος,  θα έδινα σημασία στην τελική τιμή,  οι διαφορές που βλέπω στις οικείες ιστοσελίδες των δύο κατασκευαστών δεν δικαιολογούνται από κάποια διαφορά προσόντων ή εξοπλισμού. 
Reply
#9
(11-13-2012, 08:02 PM)giorgos ormanoglou link Wrote: Μην παρασύρεσαι στη λογική,  όσο μεγαλύτερο τόσο καλλίτερο…  Για τα ελληνικά νερά  (βραχείες κυματαγωγές των ελληνικών θαλασσών),  σε συνδυασμό με το σωματότυπό σου και τη χρήση των μονοήμερων ή διήμερων εξορμήσεων,  για την οποία γράφεις πως το προορίζεις,  η κατηγορία των 16 – 16,5  ποδών είναι πιο ενδεδειγμένη. 
Τα 17/άρια υπερέχουν ίσως ελάχιστα στην μέγιστη  (οριακή)  ταχύτητα,  στις συνήθεις όμως ταχύτητες ταξιδιού μειονεκτούν.  Απαιτούν περισσότερη σωματική προσπάθεια  (χαμηλότερη απόδοση),  είναι χαρακτηριστικά πιο δυσκίνητα (μειωμένες επιταχύνσεις),  πολύ λιγότερο ευέλικτα  (έχουν αισθητά μεγαλύτερη ανάγκη πηδάλιου) και,  ακόμα,  πιο προβληματικά έξω από το νερό.
Αν μπορείς δοκίμασε παράληλα και τα μικρότερα μοντέλα των ίδιων εταιρειών και σύγκρινε μόνος σου.

Αν και κάπου το έχουμε ξανασυζητήσει νομίζω, προσωπικά θεωρώ τα 17 πόδια το κατώτατο όριο για offshore αποστολές στις ελληνικές θάλασσες και ως ιδανικό συμβιβασμό ευελιξίας/ταχύτητας/ευθυβολίας τα 17,5-18. Αναφέρομαι πάντα σε σκάφη expedition και όχι σε fun boat ή σερφάδικα, που οι ανάγκες τους υπαγορεύουν μια μικρότερη ίσαλο.

Η ευελιξία του σκάφους δε, είναι συνάρτηση της ισάλου αλλά και του ρόκερ που σημαίνει ότι ένα μεγαλύτερο σκάφος μπορεί να είναι πιο ευέλικτο από ένα μικρότερο εφόσον διαθέτει μεγαλύτερο ρόκερ. Άρα και η απαίτηση για πηδάλιο είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τον σχεδιασμό της γάστρας πρωτίστως και ειδικότερα με την ναυπηγική έννοια του ρόκερ.

Ως προς την συμπεριφορά στον κυματισμό δε, ένα μεγαλύτερο σκάφος είναι σε θέση αφενός στα όρτσα να γεφυρώνει καλύτερα σε σύγκριση με ένα μικρότερο -σε έναν λογικό κυματισμό- στα δε πρύμα θα μπορεί να αποφύγει ευκολότερα το broaching εφόσον μπορέσει να κρατήσει την πρύμη του στο νερό. Το μόνο στο οποίο θα συμφωνήσω είναι ότι απαιτεί μεγαλύτερη ισχύ για να ξεκινήσει, όμως οι διαφορές σε μέση και μέγιστη ταχύτητα είναι τόσο μεγάλες που δεν σε πειράζει αυτό το μικρό τίμημα.

Αναφορικά με το σωματότυπο τώρα, είναι πρωτίστως θέμα χωρητικότητας του κόκπιτ και δεν συνδέεται πάντα και απόλυτα με το συνολικό μήκος του σκάφους. Π.χ. το Essence 17 είναι σαφέστατα πιο High Volume σε σύγκριση με το Tahe 585, μολονότι κατά 2 πόδια μικρότερο σε μήκος.
[Image: paimei.jpg]

What the sea wants, the sea will have. The 1.000nm Project.
Reply
#10
(11-13-2012, 05:56 AM)stelios link Wrote: Πάρε το και δεν θα το μετανιώσεις, αν πάλι το μετανιώσεις μπορώ να στο αγοράσω εγώ  μεταχειρισμένο ;D (σοβαρά μιλάω)

και αμέσως μετά να το πάρω εγώ από τον stelios πιο μεταχειρισμένο  Smile    Wink



να μου έρθει και πιο φθηνά 

Σόρρυ για το οφ-τοπικ αλλά βρήκα ευκαιρία για λίγο καλαμπούρι που τόσο πολύ μου λείπει τον τελευταίο καιρό. Να 'σαι καλά Στέλιο μου έφτιαξες τη μέρα
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)