The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.18 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.18 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.18 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit




Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σχάρα μεταφοράς 4 καγιάκ karitek
#1
Μόλις προμηθεύτηκα από τον αντιπρόσωπο στην Ελλάδα και μέλος του κλάμπ Βασίλη Μπουτσορή
(www.funocean-kayak.gr)
μία σχάρα που επιτρέπει τη μεταφορά έως και [b]4 καγιάκ[/b].

Με τις τιμές που χρεώνουν τα καράβια για τα τρέιλερ, σκέφτηκα ότι θα τα βγάλει τα (πολλά) λεφτά της.

Δεν μπαίνει σε οποιδήποτε αυτοκίνητο (η συγκεκριμένη, γιατί βγαίνουν και μικρότερες) και είναι λίγο μπελάς στην τοποθέτηση αλλά είναι η μοναδική σχάρα που σου επιτρέπει να φορτώνεις τα σκάφη στο πλάι και ύστερα να την ανεβάζεις στην οροφή.
Με αυτό τον τρόπο μπορώ να φορτώνω χωρίς βοήθεια στο ψηλό SUV
έως και τέσσερα καγιάκ και επιπλέον τα αφήνω να στραγγίζουν στο πλάι αποφεύγοντας το θαλασσινό νερό στο αυτοκίνητο.
Εξίσου σημαντικό το ότι τα καγιάκ δεν ακουμπάνε μεταξύ τους κατά την μεταφορά.

Την δοκίμασα προς το παρόν μόνο στην τοποθέτηση και φόρτωση των σκαφών όπου κανένα πρόβλημα αν γίνουν όλα τα βήματα σωστά. Στο δρόμο δεν είχα την ευκαιρία ακόμα. Αυτό οφείλεται περισσότερο στην τερατώδη κατασκευή της που διστάζω να τοποθετήσω στο αυτοκίνητο χωρίς λόγο.
Το να την βάζεις και να την βγάζεις δε δεν είναι κάτι που θέλεις να κάνεις συχνά.
Μπορείς βέβαια να έχεις τοποθετημένη μόνο την μισή χωρίς τον σιδηρόδρομο και τα φατνία αλλά έτσι σου απαγορεύει τη μεταφορά καγιάκ κατευθείαν πάνω στις μπάρες.

Η όλα η τίποτα λοιπόν με την Karitek.
Ελπίζω ότι θα έχω σύντομα την ευκαιρία να την δοκιμάσω σε ταξίδι με πλήρες φορτίο και να σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου


Attached Files Thumbnail(s)
           
Reply
#2
πολυ ωραια η σχαρα, καλοριζικη και καλοταξιδι..!!

ειχα σχεδιασει μια ακριβως ιδια αλλα επειδη εμενα με ενδιαφερει να κουβαλαω μονο ενα καγιακ αποφασισα να υλοποιησω μια αλλη πατεντα για ευκολο φορτωμα.

η απορια που εχω ειναι  αν το σχημα των καγιακ που παρεκτρεπει τον αερα προς την μια πλευρα κανει το αυτοκινητο να τραβαει προς την αλλη, ειδικα στην περιπτωση που τα βαζεις οπως στην φωτογραφια ολα να ειναι απο την ιδια παντα.δοκιμασε τα ακριανα να ειναι κατα το δυνατον τα ομοιοτερα και να εχουν τις γαστρες προς τα εξω
Reply
#3
Και βέβαια εκτρέπει το αυτοκίνητο.  Αυτό άλλωστε δείχνει και η πρώτη φωτογραφία,  χαχα !
Reply
#4
aegeanpaddlers, καλορίζικη. Η Karitek βγάζει φανταστικές κατασκευές αν και κοστίζουν μια περιουσία. Πόσο την πήρες αν επιτρέπεται; Μαζί με τα jbars πάει;

Πάντως αυτό που θα με προβλημάτιζε είναι η αντοχή της σχάρας του Renault (οι 2 μπάρες) και όχι τόσο το μέγεθος της σχάρας.

Εγώ μεταφέρω κάθε εβδομάδα στους κατσικόδρομους της Κρήτης 3 καγιάκ και θεωρώ ότι είναι στο όριο οι μπάρες μου.

Τι όριο στο βάρος σου δίνει η Renault για τις μπάρες σου;
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#5
Ευχαριστώ για την ανάγνωση και το ενδιαφέρον.
Ομολογώ ότι δεν έχω αντιμετωπίσει έως τώρα τέτοιο πρόβλημα.
Βέβαια οι ταχύτητες που κινούμαι είναι μικρές.
Αν το αντιμετωπίσω θα θυμηθώ την συμβουλή σου.
Reply
#6
Εγώ αναγκάστικά μετά από λασκάρισμα βίδας λόγω αέρα και παρολίγον ατύχημα, αναθεώρησα πολλά πράγματα που φαινομενικά ήταν ασφαλές.
Στο τέλος αγόρασα άλλο αυτοκίνητο με πολύ μεγάλη επιφάνεια στο πάνω μέρος και έβαλα 3 x Thule μπάρες για να κατανέμετε το φορτίο καλύτερα.
Στην Κρήτη έχουμε πολλές σπηλιάδες ακόμη και καθοδόν προς την παραλία και τα βλέπει όλα η σχάρα  ;D

Καλοτάξιδη
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#7
Είναι αλήθεια Stelios ότι εδώ έχουμε ένα θέμα.
Η ρενώ μου δίνει 80 κιλά στα κράσ τέστ.
Υπολοίπονται αρκετά της συνολικής μάζας μιάς πλήρως φορτωμένης κάριτεκ.
Εδώ κρίσιμο ρόλο θα παίξει η επιλογή των σκαφών η του αυτοκινήτου.
Αν μπορείς να βρείς όχημα με ρουφ ρειλς κάνεις τη ζωή σου πολύ πιο εύκολη και σίγουρη.
Αν όχι καλύτερα να μεταφέρονται ελαφριά σκάφη σε ελίτ κατασκευή με βγαλμένα τα καπάκια.
Αν δεν τη δώ στο δρόμο πάντως δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για τίποτα, περιμένω να την δοκιμάσω, με πρώτη ευκαιρία.
Ίσως και πολύ σύντομα.
Θα σας παραθέσω όπως πάντα τις εντυπώσεις μου.
Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.
Reply
#8
aegeanpaddlers, το βάρος που δίνει ο κατασκευαστής είναι μαζί με το βάρος της υπάρχουσας σχάρας. Ακόμη και carbon kayaks να βάλεις 4x~16kg=64 + το βάρος της σχάρας + keritek + jbars + μπάρες σίγουρα θα είσαι παραπάνω και μάλιστα πολύ.

4 μήνες έψαχνα να βρω αυτοκίνητο (φθηνό...) που να αντέχει 100+ κιλά στην οροφή για να μην την ξαναπατήσω.

Σε ψυχοπλακώνω λίγο με αυτά που σου λέω αλλά καλό είναι να τα γνωρίζεις μην την πατήσεις. Τσέκαρε τις βίδες τις σχάρας και τις μπάρες ανά 2-3 βόλτες ότι είναι όλα στη θέση τους.

Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#9
Τα  80 κιλά μέγιστη αντοχή είναι πανευρωπαϊκή προδιαγραφή στις εγκεκριμένες σχάρες,  μπάρες ή βέργες οροφής,  για να αποθαρρύνεται η μεταφορά επικίνδυνα μεγάλων φορτίων.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)