The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.17 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/printthread.php 207 get_post_attachments
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.17 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/printthread.php 207 get_post_attachments
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.17 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/printthread.php 207 get_post_attachments
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.17 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/printthread.php 207 get_post_attachments



Sea-kayak.gr Forums
Wilderness tsunami 165 - Printable Version

+- Sea-kayak.gr Forums (https://www.sea-kayak.gr)
+-- Forum: Συζητήσεις (https://www.sea-kayak.gr/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Περί καγιάκ (https://www.sea-kayak.gr/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Thread: Wilderness tsunami 165 (/showthread.php?tid=681)



Wilderness tsunami 165 - stelios436 - 06-21-2015

Γεια χαρα σε ολους.Ειμαι σχετικα καινουργιος στο forum αλλα το παρακολουθω διαβαζοντας ολες αυτες τις πολυ ομορφες και σημαντικες ιστοριες που ανεβαινουν συχνα.Ασχολουμαι με το θαλασσιο kayak περιπου 4 χρονια τωρα.Εχω δοκιμασει αρκετα σκαφη κυριως sit on top μιας και τα καλοκαιρια μου τα περναω στην περιοχη της Ευβοιας στην Χιλιαδου οπου γνωριστικα με πολλους ανθρωπους που ασχολουνται με ψαρεμα  απο kayak.Aναποφευκτα λοιπον κι εγω αγορασα πρωτα ενα φουσκωτο της sevylor.Την εκανε τη δουλεια του αλλα βαρεθηκα την τρομπα και το "ασκοπο" κουπι αφου σιγα σιγα αρχισα να αναζητω μεγαλυτερες διαδρομες στη θαλασσα.Αφου αγορασα ενα sit on top (που κι αυτο εκανε την δουλεια του) αλλα  το θεμα της ταχυτητας δεν ειχε λυθει ακομα.Δοκιμαζοντας διαφορα sit in φιλων καταλαβα πλεον πως ειχε ερθει η στιγμη για κατι τετοιο.Αφου εμαθα τις βασικες τεχνικες (forward stroke,rolle κτλ)επεσε στα χερια μου σε καλη τιμη και κατασταση το πρωτο μου sit in.Wildeness tsunami 165.Απιθανο σκαφος και αρκετα σταθερο  που μαζι με το πηδαλιο το κανει ιδανικο για μακρινες εξορμησεις.Πηγα λοιπον πριν απο μια βδομαδα την πρωτη βολτα γυρω στα 7 μιλια πηγαινε ελα στα παραλια του Κισσαβου μιας και ειμαι απο Λαρισα.Τωρα ετοιμαζομαι να φυγω για Ευβοια οπου σκοπευω να ξεκινησω καθημερινες προπονησεις με σκοπο τον Αυγουστο ενα πολυημερο ταξιδι.Απο Αγιοκαμπο μεχρι Σποραδες διασχιζοντας το Πηλιο.Παραθετω καποιες φωτογραφιες απο την προηγουμενη εξορμηση.Το μονο θεμα που με απασχολει ειναι το foam που βρισκεται στα στεγανα του σκαφους.Κανοντας practice σε τεχνικες διασωσης (wet exit , reenter με paddlefloat κτλ.) διαπιστωσα πως τα στεγανα παιρνουν νερο.Αυτο ευθυνεται μαλλον στο γεγονος πως εχουν ξεκολησει τα λαστιχα πουσυνδεουν το foam με το σκαφος.Υπαρχει καποια κολα που να τα κολησει ωστε να μην μπαζουν νερα ή γενικα το foam σαν υλικο δεν ειναι τοσο στεγανο;


Απ: Wilderness tsunami 165 - stelios - 06-21-2015

Καλησπέρα Στέλιο,

Οι μόνες κόλλες που δουλεύουν στο πολυαιθυλένιο και τουλάχιστον γνωρίζω και χρησιμοποιώ με επιτυχία είναι της Sikaflex και της Soudalflex.
Οι διαδικασία δεν είναι απλή και απαιτεί αρκετή ώρα. Αν έχεις την δυνατότητα πήγαινε το εκεί που το πήρες να στο επισκευάσουν.

Χονδρικά αν το κάνεις μόνος σου χρειάζεται:

1. Να βγάλεις και καθαρίσεις την περιοχή που είναι τα foam
2. Να ζεστάνεις την περιοχή που θα βάλεις την κόλλα με φλόγιστρο (πρόσεξε μην λιώσει το πλαστικό)
3. Ζεσταίνεις το foam στα πλάγια
4. Βάζεις κόλα στο foam
5. το τοποθετείς
6. Ξαναζεσταίνεις το foam περιμετρικά (πάντα με το φλόγιστρο όχι με πιστόλι γιατί θέλει περισσότερη θερμοκρασία)
7. Βάζεις κόλα περιμετρικά ιδανικά και από τις 2 μεριές πιέζοντας στα ζεστά σημεία για να μπει πιο μέσα.

Αν παραλήψεις έστω και ένα βήμα από τα παραπάνω το αποτέλεσμα δεν θα είναι καλό. Θα σου ξαναμπάσει σύντομα αν όχι άμεσα. Ακολουθώντας την παραπάνω διαδικασία γεμίζω το cockpit με νερό φούλ και το αφήνω 2 μέρες χωρίς να μπει σταγόνα.

Η όλη διαδικασία θα σου φάει κανένα 3ωρο την 1η φορά. Θα χρειαστεί να βγάλεις και το κάθισμα, foot pegs ή ότι άλλο είναι στη μέση.